Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare ordrenummeret, sporingsnummer har jeg ikke fått av Platekompaniet, og da jeg spurte i mail for en stund siden sa de at de ikke gir det ut heller. Så jeg har bare mitt navn og all personinfo, og ordrenummeret. Kan jeg få tak i sporings/hentenummer med dette?

Lenke til kommentar

Jeg savner forumtreff-gjengen. Det ble merkverdig ... kanskje ikke stille, men tomt, av at ingen sitter hjernedødt foran TV-en og ser "I wanna work for P.Diddy" eller Omegler og svarer forvirrende (GENESIS 2:16!) og .. og.. jeg kommer egentlig ikke på mer, men jeg tror jeg må arrangere nytt forumtreff over nyttår.

Det hadde vore artig :)

Idag føler eg meg sliten, veldig sliten :( Og så irriterar eg meg over at eg lånte ut penger til nokre venar, siden dei enda ikkje har betalt <_<

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Du får en bekreftelse på Mail eller SMS on du har sagt ja til det, men brevpost (som spill blir sendt som) er det ikke noe sendingnummer på.

Har ikke fått spørsmål om noen bekreftelsesmail/-SMS, og Prestige Edition-pakken er vel for stor for brevpost?

Lenke til kommentar

Prestige edition er alt for stor for vanelig brevpost vil jeg tro, du vil mest trolig få tilsendt et hentenummer på sms enten i løpet av kvelden eller i morgen kveld. Hver gang jeg har fått hentekode på sms har jeg opplved å få den tilsendt rundt 19 tiden om kvelden.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare en bamsemums igjen og 1700 spenn på kortet. Jeg tror jeg har brukt nesten 10000 på 4 dager. Det er ny rekord. Kjipt å måtte spørre mamma om hun kan overføre noe penger til meg også siden hun liksom nettopp gjorde det for et par dager siden.

"Ingen spørsmål, bare overfør...please...pretty please?"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå har jeg bare en bamsemums igjen og 1700 spenn på kortet. Jeg tror jeg har brukt nesten 10000 på 4 dager. Det er ny rekord. Kjipt å måtte spørre mamma om hun kan overføre noe penger til meg også siden hun liksom nettopp gjorde det for et par dager siden.

"Ingen spørsmål, bare overfør...please...pretty please?"

Jeg kjenner til den der..

For min del har jeg hele 25,- på kontoen, men satser på at lønna kommer i morgen.

Hvis ikke må jeg også be foreldrene mine om penger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...