Laland Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hah! Jeg kan spille CoD! Shit. Du er gammel, az. Er ikke alder som teller. Det er modenhet. Edit: På tide med en ny poll snart, eller? Endret 11. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg er jo jævli moden så jeg kan spille F.E.A.R. Men jeg vil ikke for det er bæsj! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg er borte fra forumet en dag og når jeg kommer tilbake er det plutselig morsomt med tissbæsjogpromp nå... -_- Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hah! Jeg kan spille CoD! Shit. Du er gammel, az. Er ikke alder som teller. Det er modenhet. Da er jeg mer moden da, siden jeg kan spille Gears 2, men ikke CoD? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg er jo jævli moden så jeg kan spille F.E.A.R.Men jeg vil ikke for det er bæsj! Det er noe som ikke rimer helt her.. Edit: drugiS, du kan spille både og. Tro det eller ei! :o Endret 11. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg er borte fra forumet en dag og når jeg kommer tilbake er det plutselig morsomt med tissbæsjogpromp nå... -_- Det var ironi. En gang. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg er borte fra forumet en dag og når jeg kommer tilbake er det plutselig morsomt med tissbæsjogpromp nå... -_- Er litt sånn min pappa er sterkere enn din pappa fenomener her:-) til og med lalaland er med!! (burde være et godt forbilde for oss andre forumbrukere og vise oss hvordan vi skal oppføre oss) Oh No he didn't!!! Yes he did! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Heiheihei! Jeg har nå ihvertfall holdt meg for god til å bli usaklig. Men, trekker meg ut av denne samtalen før det endrer seg.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Edit: drugiS, du kan spille både og. Tro det eller ei! :o Det er jo bare helt sykt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Bare jeg som savner bilde av vår angivelig 11 år gamle alien? Spurte han om det i stad... Ikke noe svar Bare jeg som savner bilde av vår angivelig 11 år gamle alien? Han har jo postet bilde. Har jeg? Hvem? HCG? HCG ja. Han er sikkert ute og leker i sandkassa. Nei, jeg har vært på trening og snakka bullshit om Liverpool! En tinge er i hvertfall sikkert og det er at det er god alders spredning her på forumet i hvertfall You got that right! Det er fint at vi ikke beskylder små barn for lyving heller. ? Endret 11. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, det med gitaren og liverpool er bra. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, det med gitaren og liverpool er bra. Gitar? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bildet med gitar og noen djevelhorn, ja. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har ikke fått noe pakke enda. Håper virkelig du får den pakken snart, for da er du endelig oppdatert på nyere hendelser. Nå har jeg forresten endelig kommet hjem etter mye buss/togslit Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 HCG har og/å feil Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Et innlegg slettet etter brukerens ønske. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hvem er brukeren? Edit: Wait a second... Det var vel meg. Endret 11. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 That information is classified. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har koset meg med Unreal Tournament III, jeg. Fant en bra instagib capture the flag server. Lenge siden jeg har hatt det så moro med det spillet. Er mer servere og spillere online nå etter at bonuspakken kom ut for en snau uke siden. Er det forresten noen som vet om det kommer flere bøker om Harry Hole? Ble ferdig med "Snømannen" her forleden, og lengter allerede etter enda en Harry Hole-bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå