Eplefe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det høres ut som pappa, ja. Haha. x) Ollorca: Vi så på "I wanna work for P. Diddy" og Family Guy, Pokémon, TV Shop, sov, spiste pizza og spiste chips og sånn, drakk for mye brus og spilte Guitar Hero og Super Smash Bros. Brawl. Alt i alt en vellykket 24 timer ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Faren din var temmelig awesome Æsjameg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nei, jeg tar kvelden. Ble litt lite søvn på meg i natt, og er tross alt skole i morgen. Natta, klanen! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Faktisk veldig fornøyd med søvnen jeg! Behagelig temperatur, veldig god madrass, finfin lengde.. og det å baksnakke Lars Tangen og Heidi Alexandre til sent på natt var heller ikke dumt ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Marthe var visst også svært fornøyd med å ha beina dine i ansiktet en hel natt fikk jeg med meg ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har for vane å sove rolig, så det må jeg bare beklage.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg er fortsatt i livet! Ryggen har det flott tror jeg. Har vært hos kiropraktor i dag. skal dit i morra tidlig og for å sjekke om ting er som de skal... Har jobba Sånn rundt 50 timer i helga. Ødelagt ryggen og vært hos kropraktor. Skulle mer enn gjerne ha vært med på forumtreff i lag med dere! Hadde avsindig mye lyst til det! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Og vi skulle gjerne hatt deg der, men da hadde alle forumtreff heretter blitt en nedtur. Da hadde det vært langt over perfekt! Men nå legger jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du er kos du Laland:) Kanskje jeg kan prøve å ha et treff her hjemme hos meg i Januar? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 God natt. Skal besøke Sogn VGS i morgen for å sjekke ut forholdene på en videregående skole. Elektrofag skal jeg ha, ikke akkurat det jeg har tenkt å satse på videre i livet, men men. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) God natt. Skal besøke Sogn VGS i morgen for å sjekke ut forholdene på en videregående skole. Elektrofag skal jeg ha, ikke akkurat det jeg har tenkt å satse på videre i livet, men men. God morgen. Nice! God morgen. Vi skal lage nachos på skolen i dag Endret 9. november 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 God morgen,kjedelig timer i vente Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Uff, ja. Dette kommer til å bli en laaang dag. -_- Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 God morgen folkens. Har Shampoo avslørt identiteten sin enda? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 God morgen Gjengen! Da skal jeg straks begynne å løpe til Bussen for min oppfølgingstime hos kiropraktor. Ryggen er i hvertfall på bedringens vei noe som er svært positivt da jeg ikke har råd til å bli sykemeldt nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Læreren min leser bloggen min. Lawd. x) Jeg har to dødtimer + lunsj, så jeg drar hjem til Zealuu og krever kaffe og mat. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har en kanne med kaffe, tenk! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du er kos du Laland:) Kanskje jeg kan prøve å ha et treff her hjemme hos meg i Januar? Vi har ikke råd til å utelukke noe. Legg madrasser i stua! God morgen folkens. Har Shampoo avslørt identiteten sin enda? Bamse er like ninja som alltid. (han er i dette innlegget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå