Cloudemyx Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg må vaske og støvsuge også. For et ork... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Idag testet jeg Multiplayeren på COD 4 for første gang. Serial Jeg har hatt det siden det kom ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå er jeg hos Zealuu, og kan slapp av litt. Jeg får ikke lov å legge meg enda. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 For noen tullinger som tror de kan stå imot en level 58 Spectre. Jeg ler av deres tryner. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Omegle er gøy Mangen "rare" folk der! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg, Anthro, Svinepelz og Boco ble nettopp invervjuet til ett skoleprosjekt om gaming, som Krazy jobber med for tiden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sånn. Ferdig med min tredje gjennomspilling av Mass Effect. Bare to igjen ^_^ Neste på hardcore og neste etter der igjen på insanity. (Ja, jeg går for full pott og den siste gjennomspillingen skal jeg "rigge" til å være sånn jeg vil den skal være før jeg fortsetter i Mass Effect 2) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg får finne senga, opp halv 6 i morgen. God natt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå er jeg hjemme og leser Pyton. Det er awesome. Bergen er også awesome, hvis noen lurte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Mens dere koste dere i Bergen har jeg slitt aslet av meg for å redde galaksen fra onde roboter. Bare for å sette ting litt i perspektiv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nemlig. Mens du strever med å drepe roboter kan vi sitte og gjøre ingenting og alikevel har vi fått til mer enn deg. For å sette ting i perspektiv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Pøh. Dere har kanskje fått til mer, men dere har helt feil prioriteringer. Åpenbart. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Men Lakus, kjære deg. Det du gjorde i går gjorde jeg i fjor. Så det er du som ligger langt bak på din robot-killing-kvote. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har jo spilt spillet før da Dette var en litt småtilfeldig gjennomspilling, og den fikk meg hektet igjen. Skulle egentlig bare banke meg igjennom Pinnacle Station, men endte opp med å kjøre gjennom hele også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg savner forumtreff-gjengen. Det ble merkverdig ... kanskje ikke stille, men tomt, av at ingen sitter hjernedødt foran TV-en og ser "I wanna work for P.Diddy" eller Omegler og svarer forvirrende (GENESIS 2:16!) og .. og.. jeg kommer egentlig ikke på mer, men jeg tror jeg må arrangere nytt forumtreff over nyttår. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvis interessen skulle være der kunne jeg fort tenke meg å holde et forumtreff til sommeren, for å vise dere Kragerø fra sin beste side! Diddy-tingen og Omegle er awesome, btw. Hvis det blir mer hos deg, Eplefe, håper jeg på å få lov til å komme inn.. tror forresten jeg glemte paraplyen min der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Så lenge foreldrene dine synes det er kosher synes pappa det. Han var imponert over ryddingen (det var ryddigere da vi dro enn da vi kom, det er alltid et pluss i boken) og var ellers såre fornøyd med oppførsel og slikt. ^_^ Edit: Jeg kan se om jeg får shippet paraplyen av gårde med posten eller noe? Endret 8. november 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har treffet vært? Isåfall, var det kult? Hadde ikke sjans til å komme på grunn av en travel helg pluss at jeg bor i Sør-Trøndelag 71 Grader Nord i morgen!! Stem på Halgeir Martin Lundemo på tvnorge.no da folkens!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Haha, neinei, ikke tenk på den. Innbiller meg at den får et mer aktivt liv i Bergen enn her i Kragerø ^^ Faren din var temmelig awesome, btw. Han skulle danse på graven min når jeg dør av kreftfremkallende stoffer i Pepsi Max. Awesome. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå