Nøtte Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 My god ryggen har slått seg skikkelig vrang. Har bestilt time hos kiro i morra. Håper dette løser seg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Aktiviteten er skremmende :o Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er Lørdag, folk flest har forhåpentligvis bedre ting å gjøre enn å sitte her. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Teknisk sett er det søndag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Teknisk sett er det ikke søndag heller, da dagsnavn kun er menneskelige begreper. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Natt? Hæ? Jeg bomba nedpå med 3 stk tamiflu (inneholder noe som fjerner nattesøvnen min) og en god dose kaffe. Nå er jeg klar for jobb kl 0730!!! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg må begynne å rydde rommet mitt. Har ikke lyst i det hele tatt, blir demotivert av å se rundt meg. Rommet er jo helt bomba. Ai. Farsdag i dag ja. Må stikke ned med pakke til pappa. Endret 8. november 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Mitt og er bomba Ligger 4-5 cola flasker på golvet, og klær for flere uker siden. Endret 8. november 2009 av shsleen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Bomba her også :/ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Rommet mitt er bokstavelig talt ett bøttekott, så jeg har ikke plass til rot. Før dere ringer barneværnet, så vil jeg bare si att jeg valgte det selv. Har akkuratt plass til tingene mine og en seng Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Fuck. Jeg tror jeg ligger an til å skuffet av flere spill fremover. Modern Warfare 2 har for eksempel virkelig tatt av med Hollywood stilen sin, noe jeg ikke er så glad for, da det ikke var killstreaks og perks som gjorde det forrige spilelt så bra i mine øyne, men det at det var enkelt å lære, men vanskelig å mestre. Toeren ser mer ut til å bli en kamp om å få killstreaks, ikke om å være god ellers. HUD`en er også noe som irriterer meg litt. Hvorfor er det så mye dritt som hopper ut på skjermen hele tiden? Jeg trenger ikke bli fortalt hver gang jeg tar et headshot eller når jeg dreper noen på lang avstand. Slikt er jeg perfekt i stand til å se selv. Bad Company 2 har skjønt dette og har et enkelt og funksjonabelt HUD som ikke distraherer. Litt mer klaging på HUD kan jeg vel slenge med? Mass Effect 2! Hva skjedde med den gode HUD´en fra det første spillet? Jeg sitter og spiller det nå og jeg kan virkelig ikke skjønne hvorfor de har valgt å gå for det nye fremfor det gamle. Og hva skjer med Bioshock 2 og Assasins Creed 2? Dualwielding Big-Daddy badass mot en spinkel saltomortaleslående Big Sister som klatrer som en edderkopp og flyr mellom veggene som en bie? Sist jeg sjekket var Rapture et sted hvor innbyggerne hadde mistet besinnelsen sin, og ikke et sted hvor jeg ikke hadde blitt overrasket over å møte på Venom eller Spiderman. Assassins Creed 2 virker også på meg litt tamt fordi det er en historie om en fyr som plutselig bestemte seg for å bli en assassin, hvorpå han ender opp som en ùberdude rimelig fort. Litt av kulhetsfaktoren for min del i Assassins Creed var jo nettopp at man spilte som en fyr som hadde gjort dette hele livet. Jeg klarer bare ikke leve meg inn i tanken på at noen bare plutselig kan bli en snikmorder av det kaliberet. It grinds my gears. Å si at jeg vil bli skuffet over alle disse er vel kanskje en overdrivelse, men slike ting gnager som sandpapir i underbuksene mine. Ofte til en slik grad at jeg ende ropp med å tenke at det originale var bedre. Spesielt Modern Warfare 2 sin multiplayer er jeg redd for at skal gå samme veien som Gears 2 sin, hvor alt skulle bli større, bedre og mer badass, men endte opp som større, tregere og mer random. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Begynn med å rydde sammen klærne, og så rydder du gulvet. Da vil det med en gang se en god del ryddigere ut, og etter det tar du pulter, bord og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå