Lakus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Lasagnen er ferdig nå hvert øyeblikk, en sixpack med julebrus og en pose med smågodt er i kjøleskapet og Mass Effect venter på meg i underetasjen for spilling etter maten. Naise. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Pizza er fortært, og nå spiller de Super Smash Bros: Brawl-turnering. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Får vi ingen bilder eller? Er jeg, Lakus og Google de eneste fra SO1 som ikke er på forumtreff? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Får vi ingen bilder eller? Er jeg, Lakus og Google de eneste fra SO1 som ikke er på forumtreff? Nope, jeg befinner meg ikke i Bergen.. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg er heller ikke på forumtreff. Bildene er i nerdetråden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Bilder i nerdetråden? Hæ. Vel, nei, ingen har kamera. Vi er opptatt med å være sosiale og ha det gøy. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Pøh. Jeg er sikker på at dere sitter i halvmørket, helt stumme og unngår øyekontakt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trodde lolidude mente tatoverings bildene. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 snufs.. blir ikke noe MW2 på meg før neste Mandag Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvorfor finnes det ikke noen sider som selger plakater fra spill som f.eks Kingdom Hearts, Final Fantasy og lignende spill? Om du har lett: fail på letinga. Jeg har lett, men jeg har alle de plakatene jeg har funnet på de sidene jeg har funnet. De fleste selger bare Wall Scrolls og det vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Vil ikke spille fotball med denne damen Gi henne en machete, så skal i hvert fall jeg følge med. Angående plakater skal jeg ha disse fire når jeg flytter. Endret 7. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Hvorfor finnes det ikke noen sider som selger plakater fra spill som f.eks Kingdom Hearts, Final Fantasy og lignende spill? Om du har lett: fail på letinga. Om du har noen hemmelige sider som jeg ikke har funnet via Google, kunne du dele de med meg? Pretty please? Hvorfor ikke bare kjøpe de nå AltF4? Jeg vet ikke når du skal flytte, men om det er en stund til, så når du skal kjøpe de, så har de gått tomme. Det er kjipt. Særlig hvis det er noe du virkelig vil ha. Endret 7. november 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har tenkt tanken Cloudemyx, og faktisk vurdert det. Har bare aldri tatt meg råd. Men de er jo forbanna billig, egentlig. Den butikken selger også Black Mesa og Aperture Science and Technology kopper. De er forbanna stilige. De også. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Bilder i nerdetråden? Hæ. Vel, nei, ingen har kamera. Vi er opptatt med å være sosiale og ha det gøy. Jeg vet att Shampoo har tilgang til en PC med webkamera. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det medbringer riktighet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det medbringer vel også riktighet at i Norge i år 2009, snart -10, kan det være en ørliten sjanse for at minst én av dere har en mobiltelefon, som muligens, om vi er ekstremt heldige, har et kamera? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det medbringer feilhet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Om vi har mulighet til å dokumentere er èn ting. Om vi ønsker, er en helt annen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jaja, om dere ønsker å bli voldtatt i øyet av en blå vaskebjørn med pisk, så er det greit det. Endret 7. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Føltes litt rart å sitte foran sin egen PC igjen ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå