psyched Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er pirat, og jeg har kjøpt spotify premium for 1 år. God natt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har Premium selv, men har valgt månedsløsningen. Det oppdaterer seg selv, koster ikke noe mer og jeg får flere invites i løpet av ett år. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg er pirat, og jeg har kjøpt spotify premium for 1 år. God natt Tror ikke det er det Shampoo snakker om. Jeg synes fortsatt 90ish kroner for nesten all musikken du vil ha er alt for lite, men meg om det. Edit: Appropos pirat-virksomhet; moahaha. Endret 7. november 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Her var det stille. Jeg har sittet og spilt Dragon Age og helt glemt tiden God natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Vurderer å legge meg selv, snart. EDIT: Natta.. til meg selv. Endret 7. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Wuhu, sitter på toget med Bamse, Gormers og Erik. Det er awesome. Vi kunne kjørt til Drammen gratis med NSB Komfort. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Yaawn. Jeg sitter og leser med kaffe og røyk. Blir mye folk her i dag. x) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har våknet fyllesjuk i Oslo, tatt toget til Drammen, vært i butikken, kjøpt eske til å sende ting til laland med, kjøpt masse brus og pottis, skrudd av telefonen og benka meg foran gameriggen. Idag skal jeg runne Risen:) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Når jeg brøler, blir alle i skogen redd, sa bjørnen. Det er da ingenting sa løven, når jeg brøler, blir de enda reddere.- Vås sa grisen, det er ikke noe...når jeg nyser, tror hele verden at de vil dø..! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg er pirat, og jeg har kjøpt spotify premium for 1 år. God natt Tror ikke det er det Shampoo snakker om. Jeg synes fortsatt 90ish kroner for nesten all musikken du vil ha er alt for lite, men meg om det. Edit: Appropos pirat-virksomhet; moahaha. Folk som tjener penger på noe andre har laget burde få svineinfluensa. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fjern de fysiske spillene, bytt over til nedlasting og KUN nedlasting. Konsoll og PC. Sparer miljøet, reduserer kostnader for spill(= flere spill), sparer miljøet OG vil gjøre livet til piratene vanskelige. Har du ikke internett= Synd Mener jeg ihvertfall da. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Det er kanskje håp for verden, men spill- og platebransjen går det kraftig nedover med. En pirat kjøper i gjennomsnitt mer musikk en en person som kun kjøper det lovelig. Kilde? INGEN av piratene jeg kjenner kjøper musikk i det hele tatt. Og det er ikke en underdrivelse. http://gizmodo.com/5394593/its-still-true-music-pirates-buy-more-music http://www.guardian.co.uk/music/2009/apr/21/study-finds-pirates-buy-more-music http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/illegal-downloaders-spend-the-most-on-music-says-poll-1812776.html Slashdot er også en av de sidene jeg husker som hadde noe om det, men finner ikke artikkelen. Endret 7. november 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvem i alle dager har ikke internett nowadays? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvorfor finnes det ikke noen sider som selger plakater fra spill som f.eks Kingdom Hearts, Final Fantasy og lignende spill? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Laland, Ehtram, Shampoo, Gormers, Flosshatt, Eirik, Snorre, Zealuu og meg sitter i stuen hos pappaen min, jeg har pizzadeig på heving, og forumtreffet er på g. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vil ikke spille fotball med denne damen :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvorfor finnes det ikke noen sider som selger plakater fra spill som f.eks Kingdom Hearts, Final Fantasy og lignende spill? Om du har lett: fail på letinga. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har blitt fullstendig forelsket i Dragon Age. Origins! Utrolig flott og dypt spill som gjør nesten alt riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå