psyched Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er enda håp for verden Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Men det er 2 år siden, nå går det bra så lenge jeg piratkopierer <_< Jeg hadde helt alvorlig spurt foreldrene mine om det var bedre at jeg brøt loven enn at jeg brukte penger på spill. Svarer de ja er det noe gærnt med dem. Selv hadde jeg forøvrig heller sluttet å spille enn å habituelt piratkopiere, men det er nu bare meg. Problemet er ikke penger. Det er aldersgrenser, tidsforbruk og at jeg pluttselig dreper en haug skole elever <_< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Problemet er ikke penger. Det er aldersgrenser, tidsforbruk og at jeg pluttselig dreper en haug skole elever <_< Aldersgrenser burde de jo ikke bry seg med, siden du bryter loven konstant. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det gjør ikke aldersgrensene mindre gjeldende. Men de vet ikke hva jeg spiller som jeg ikke har kjøpt. De setter seg derimot veldig inn i hvilke spill jeg kjøper. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 AldersANBEFALINGER, heter det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har vel ikke noe å si hva de kalles eller hva det egentlig er så lenge foreldrene hans følger de. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kjøpte nærmere 30 spill i går ^_^ 'Scuse me?!? :o Hvilke da? Må jeg ramse opp alle? Greit, snart. Det er enda håp for verden Det er kanskje håp for verden, men spill- og platebransjen går det kraftig nedover med. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Shampoo er heldig <_< Eg får ikkje kjøpe spill på lenge. Har kjøpt 5 spill på PSN og da fekk eg ikkje kjøpe mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Til alle som skal til Bergen i morgen tidlig: Hvis dere vil spille Guitar Hero med gitar, ta med en. Vi har ingen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jippii : D Ikke så jippi at jeg sannsynligvis vil sitte separert fra laland n crew ;3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvis det er ledige seter i deres vogn tillater som oftest konduktøren at du sitter der. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Awesome side når du må ha mail for og registrere deg på x antall sider Her lett lenge etter en slik! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Takk for tipset. Den kommer nok godt med i registrering for diverse krimskrams. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Til alle som skal til Bergen i morgen tidlig: Hvis dere vil spille Guitar Hero med gitar, ta med en. Vi har ingen. Hææææ. Hvordan går det ann å ha Guitar Hero, og ikke ha gitar? Jeg kan vel muligens ta med min. Kommer sikkert til å få rare blikk på bussen, men det overlever jeg^tror jeg. Får se hva jeg gidder. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har ikke Guitar Hero. Laland tar det med. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Åååååh. Slik å forstå. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kjøpte nærmere 30 spill i går ^_^ 'Scuse me?!? :o Hvilke da? Må jeg ramse opp alle? Greit, snart. Det er enda håp for verden Det er kanskje håp for verden, men spill- og platebransjen går det kraftig nedover med. En pirat kjøper i gjennomsnitt mer musikk en en person som kun kjøper det lovelig. Awesome side når du må ha mail for og registrere deg på x antall sider Her lett lenge etter en slik! Bruker nesten altid http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html Funker fett det også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Det er kanskje håp for verden, men spill- og platebransjen går det kraftig nedover med. En pirat kjøper i gjennomsnitt mer musikk en en person som kun kjøper det lovelig. Kilde? INGEN av piratene jeg kjenner kjøper musikk i det hele tatt. Og det er ikke en underdrivelse. Endret 6. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Diverse aviser har skrevet om det i det siste, og jeg kan se for meg at det stemmer, men de piratkopierer igjen mye mer musikk enn det de faktisk laster ned, så nedlasting/kjøpsratioen blir litt skeiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå