Laland Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hmm.. regnjakke utenpå frakken? Nei, det blir overkill. Ser ut til at jeg kan ha med en paraply på flyet hjem, så blir frakk+paraply. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg mente ikke regnjakke utenpå frakken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er det nærmeste jeg har en mellomting.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I see. B) Ahhh... Det lukter nå vafler over hele huset. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Deilig å bli ferdig med uka. Sitter nå å hører på soundtracket fra de nyere Che Guevara filmene (som er sinnsykt gode filmer btw) og slapper av som en slapp gummisrikk. AAAAAAaAAaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh. http://open.spotify.com/user/lakus/playlist/4or3LY6WUYloOjEMcUEWFi Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Mitt siste innlegg før jeg er på vei mot Oslo, deretter Bergen. Awesome. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvorfor er ikke jeg i pollen? Denne personen har nemlig overlevd en helg alene, mens foreldrene var på hytta. Ja, meg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fordi denne deilige sangen distraherte den som satt opp pollen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Kan jeg omgå dette på en eller annen måte? vil spille L4D2 demoen med kompisene mine EDIT: Jeg kunne godta invitasjoner, men ikke invitere... Endret 6. november 2009 av backstabber Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Endret 6. november 2009 av shsleen Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Om det er en bug så burde du prøve å skifte språk til engelsk. I tilleg til å være elendig oversatt så har den minst ti ganger så mange bugs. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er ikke bugg. Du kan ikke invitere folk til vennelisten din i steam om du ikke har kjøpt minst ett spill. Og shsleen, den var episk! 1+ til deg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er ikke bugg. Du kan ikke invitere folk til vennelisten din i steam om du ikke har kjøpt minst ett spill. Og shsleen, den var episk! 1+ til deg! ...Har du ikke kjøpt noen spill? O.o Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kjøpte nærmere 30 spill i går ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ehm...har begrenset med bruk av PC akkurat nå, men bare sier ifra her at jeg ikke er med på Secret Santa 09'. Bye. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg tror vi har skaffet HCG begrenset pc-bruk og husarrest til nyttår. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er ikke bugg. Du kan ikke invitere folk til vennelisten din i steam om du ikke har kjøpt minst ett spill. Og shsleen, den var episk! 1+ til deg! ...Har du ikke kjøpt noen spill? O.o Jeg har foreldre som IKKE liker spill. Fikk nesten ikke spille warcraft 3 når de fant ut at det var online på det, kan jo bli avhengig vet du Men det er 2 år siden, nå går det bra så lenge jeg piratkopierer <_< Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg tror vi har skaffet HCG begrenset pc-bruk og husarrest til nyttår. Neida, bare at PC-ladderen er fucked. Men hvis det var som over, hadde TST blitt saksøkt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Men det er 2 år siden, nå går det bra så lenge jeg piratkopierer <_< Jeg hadde helt alvorlig spurt foreldrene mine om det var bedre at jeg brøt loven enn at jeg brukte penger på spill. Svarer de ja er det noe gærnt med dem. Selv hadde jeg forøvrig heller sluttet å spille enn å habituelt piratkopiere, men det er nu bare meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kjøpte nærmere 30 spill i går ^_^ 'Scuse me?!? :o Hvilke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå