Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig helt ferdig med magasinet. Noen ting kunne ha gått bedre, men tror jeg har fått fikset opp i de fleste skrivefeil, design flauds osv. Har ikke stavesjekking på pcen, eller har men den fungerer ikke. Så får håpe at jeg har skrevet ordene riktig. "Godt snakke norge jeg gjøre!"

Deilig å være på skolen igjen, 2 uker med bare gaming, spise og sove ble litt for mye.

Lenke til kommentar

Ah, endelig helg! Åpning av kulturuke på skolen i dag, kulturuke er en uke hvor man driver med et valgt tema, og som skal fremføres (velge blant forskjellige grupper). Så i dag var soulstar (fra blant annet norske talenter) før jeg har sittet en hel skoledag og kjedet meg og forumert. Det samme skal jeg gjøre de neste fire dagenene...

Lenke til kommentar

Ah, det blir digg uke neste uke. Skal gjøre alle leksene i helgen så jeg kan game så mye MW2 som mulig, heldigvis har vi lite lekser denne uken. Mandag er jeg på en VGS for å sjekke ut forholdene der, på tirsdag er det nynorkstentamen, og på torsdag er det bokmålstentamen. Altså bare lekser til onsdag og fredag.

Lenke til kommentar

I can has bilder av tatoveringen min. I deler og biter, riktignok, og med crappy kvalitet, men folk får jo sett den, i det minste!

Edit: Hm. Ikke bilde av Mario og hånden til Vault Boy, da.

Gief Sylvanas!

Faen så dilla folk har på den kjerringen. :p

Ligger bilde ute i nerdetråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...