Snurreleif Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Natta Lalleland. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Huff, lenge siden jeg sist har postet noe på forumet. Altfor lenge siden... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 God morgen! Det er fredag! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Arbeidsmusikk I morra må jeg opp grytidlig ^__^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Dårlig, dårlig morgen.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har stil på skolen akkurat nå. Awesome. Engelsk om OD, anyone? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tilbake frå tentamen Latterleg enkelt, men er fortsett sjuk, though Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Endelig helt ferdig med magasinet. Noen ting kunne ha gått bedre, men tror jeg har fått fikset opp i de fleste skrivefeil, design flauds osv. Har ikke stavesjekking på pcen, eller har men den fungerer ikke. Så får håpe at jeg har skrevet ordene riktig. "Godt snakke norge jeg gjøre!" Deilig å være på skolen igjen, 2 uker med bare gaming, spise og sove ble litt for mye. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Skulle skrive av en fortelling som vi har holdt på med før på skolen i dag. Det gikk sånn middels, men jeg er bare glad for att jeg klarte å huske noe som helst Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) I can has bilder av tatoveringen min. I deler og biter, riktignok, og med crappy kvalitet, men folk får jo sett den, i det minste! Edit: Hm. Ikke bilde av Mario og hånden til Vault Boy, da. Endret 6. november 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ah, endelig helg! Åpning av kulturuke på skolen i dag, kulturuke er en uke hvor man driver med et valgt tema, og som skal fremføres (velge blant forskjellige grupper). Så i dag var soulstar (fra blant annet norske talenter) før jeg har sittet en hel skoledag og kjedet meg og forumert. Det samme skal jeg gjøre de neste fire dagenene... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ah, det blir digg uke neste uke. Skal gjøre alle leksene i helgen så jeg kan game så mye MW2 som mulig, heldigvis har vi lite lekser denne uken. Mandag er jeg på en VGS for å sjekke ut forholdene der, på tirsdag er det nynorkstentamen, og på torsdag er det bokmålstentamen. Altså bare lekser til onsdag og fredag. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I can has bilder av tatoveringen min. I deler og biter, riktignok, og med crappy kvalitet, men folk får jo sett den, i det minste! Edit: Hm. Ikke bilde av Mario og hånden til Vault Boy, da. Gief Sylvanas! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er rettferdighet i verden! Jeg er lykkelig! http://www.dagbladet.no/2009/11/06/kultur/tekno/film/the_pirate_bay/8916560/ http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=594411 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I can has bilder av tatoveringen min. I deler og biter, riktignok, og med crappy kvalitet, men folk får jo sett den, i det minste! Edit: Hm. Ikke bilde av Mario og hånden til Vault Boy, da. Gief Sylvanas! Faen så dilla folk har på den kjerringen. Ligger bilde ute i nerdetråden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 God morgen Hadde ingen planer om å sove så lenge i dag, men ingen viste vist at jeg var hjemme... Våknet av at søstrene mine skrek over en hårspray (av alle ting). Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Føles ut som om det er seint på kvelden. Klokka er jo bare halv 5. Vi skal ha vafler om ikke så lenge og baguetter med roastbeef senere på kvelden. Nå går det i Tekken 6. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vil jeg ta med en frakk eller regnjakke? Yr.no sier at det ikke blir noe nedbør, men vil gjerne høre hva dere tror. Svar meg, gogogo! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vil jeg ta med en frakk eller regnjakke? Yr.no sier at det ikke blir noe nedbør, men vil gjerne høre hva dere tror. Svar meg, gogogo! Kommer ann på hvor kaldt det er. Har du ikke en mellomting? En regnjakke som er fóra eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå