Snurreleif Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I mitt hjemsted bruker vi en liten penn med en stråle med nitrogen i. Eller var det mot vorter? Aaaaanyway. Vil nok tro at det er mot vorter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Gjer ikkje vondt viss du får lokalbedøving. Eg er forkjøla Det er noko herk (å harke. Haha). Eg kjem med nok på tentamen imorgon, lite kontakt med andre da, og eg vil få gjennomført den. Så håper eg at eg er frisk til laurdag og forumtreff. Du skal på forumtreff. EOD. Hm, helse eller å adlyde Laland... Eigentleg ikkje så vanskeleg val. Eg kjem på forumtreff Det er slik det skal være! *ser etter +1 knappen* Edit: Hm, kvifor er du så opptatt av at eg skal på forumtreff, forresten? Har veldig lyst til å møte personen bak flosshatten! Kort og greit. Gode og fine innlegg samt en ytterst likbar personlighet er noen av grunnene. @Laland: Hvordan er det lokalbedøvningen i Kragerø foregår, egentlig? Snakker vi treklubbe her? Lattergass og hypnose. Neida, det var en eller annen form for sprøyte i bakhodet, èn ved hver føflekk. Den går sakte ut nå, er vel.. fire og en halv time siden jeg fikk den. Endret 5. november 2009 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 @Laland: Hvordan er det lokalbedøvningen i Kragerø foregår, egentlig? Snakker vi treklubbe her? Blodigler spytter inn litt bedøvelse før de begynner å suge vet du Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 w00t, I can haz Dragon Age til PC. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da har vi vært og tatovert Eplefe ca. 1/3 av hele sleeven (det blir awesome), fått veiledning og plyndret UB for masse arcane og støvete bøker, samt kjøpt Dragon Age til PC. Nå er det Gay Tony mens jeg venter på installasjonen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Heisann hoppsan! Hvordan står det til her da? Min tid ser ut til å fordampe foran øynene mine grunnet diverse "obligatoriske" (altså kjedelige) gjøremål. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gjer ikkje vondt viss du får lokalbedøving. Eg er forkjøla Det er noko herk (å harke. Haha). Eg kjem med nok på tentamen imorgon, lite kontakt med andre da, og eg vil få gjennomført den. Så håper eg at eg er frisk til laurdag og forumtreff. Du skal på forumtreff. EOD. Hm, helse eller å adlyde Laland... Eigentleg ikkje så vanskeleg val. Eg kjem på forumtreff Det er slik det skal være! *ser etter +1 knappen* Edit: Hm, kvifor er du så opptatt av at eg skal på forumtreff, forresten? Har veldig lyst til å møte personen bak flosshatten! Kort og greit. Gode og fine innlegg samt en ytterst likbar personlighet er noen av grunnene. Yay! Liker å høyre sånt Dagens opptur, heilt klart Forresten, er det forventa at eg stiller med flosshatt på forumtreffet? :S Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Forresten, er det forventa at eg stiller med flosshatt på forumtreffet? :S Håper nesten ikke det. Da kan de komme til å forvente at jeg skal komme ridende til et evt. forumtreff. :unsure: Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Håper ikke heller det, blir kanskje blitt litt rart vis noen tar nicket mitt seriøst Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Lurer på en ting. Når jeg spiller left 4 dead 2 demoen og noen andre spill som ikke huker navnet på så lager en av delene i selve datamskinen laaaange pipe lyder. Det kommer av og på når jeg er i et spill i feks. L4D2 demoen, ikke når jeg er i hovedmenyen. Er dette et tegn på at CPUen blir overopphetet? Jeg har en AMD Athlon 64 x2 Dual Core Processor 6000+ EDIT: Da får dere håpe jeg ikke dukker opp på forumtreffet /avatar Endret 5. november 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Forresten, er det forventa at eg stiller med flosshatt på forumtreffet? :S Håper nesten ikke det. Da kan de komme til å forvente at jeg skal komme ridende til et evt. forumtreff. :unsure: Du skal komme ridende på en hest som heter "Grunn". Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg skal dele en liten hemmelighet, bare for deg Snurre. I'm the 5th rider of the apocalypse. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Om alle skal oppføre seg som nicket sitt, så håper jeg backstabber holder seg unna. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg skal oppføre meg som nicket mitt. B) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er fun å høre, Laland. I'M BACK! B) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har Link og Zelda, Fable 2-helten, Mario, Yoshi, Kirby, Sylvanas Windrunner og knyttneven med tommel-opp til Vault Boy permanent tegnet på armen min! Jeg kan ikke en gang beundre det skikkelig, for armen min er dekket i clingfilm, smeltet vaselin, blekk og blod. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er fun å høre, Laland. I'M BACK! B) Var du noen gang borte? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har Link og Zelda, Fable 2-helten, Mario, Yoshi, Kirby, Sylvanas Windrunner og knyttneven med tommel-opp til Vault Boy permanent tegnet på armen min! Jeg kan ikke en gang beundre det skikkelig, for armen min er dekket i clingfilm, smeltet vaselin, blekk og blod. Bilder, vær så snill! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har Link og Zelda, Fable 2-helten, Mario, Yoshi, Kirby, Sylvanas Windrunner og knyttneven med tommel-opp til Vault Boy permanent tegnet på armen min! Jeg kan ikke en gang beundre det skikkelig, for armen min er dekket i clingfilm, smeltet vaselin, blekk og blod. Jeg har ikke ord for hvor kult det er å skulle møte deg i løpet av uken. Det der høres bare AWESOME ut. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er fun å høre, Laland. I'M BACK! B) Var du noen gang borte? Jeg har vært borte i snart en uke. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå