Snurreleif Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ikke at jeg sympatiserer med søksmålet til No Doubt, men jeg håper jaggu de vinner slik at Activision mister litt av de pengene de på liv og død skal ha. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Halllloooo... Where did all the people go? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er skremmende lite aktivitet her i dag.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er sannhet i det du sier... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Så, hva hadde folket å drikke i matpausen i dag da? Kjøpte meg bare en Cola i kantina idag . Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Eg hadde et glas ”Villa” til frukost i dag, og det var det. For et fasinerande samtaleemne. Cola er for så vidt ikkje noe godt, smaker bare sukker. Pepsi max er mye betre. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Vik fra meg! Pepsi max er satan inkarnert i brus. I cola vet du hvertfall hva som er inni, og det er sukker. I Pepsi max er det jo alt mulig annet tull istede for sukker. Endret 5. november 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Huff, fortsatt ikke mottatt penger fra sosialen, får håpe de innvilger for 3 måneder fremover iallefall. Føler ikke at det er noe vits å gå og "purre" heller (som en del folk mener jeg burde gjøre), da de i skranken har null oversikt over søknader o.l. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tre kvarter til langhelg. Fint å ha noe å se frem til. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå har jeg fjernet tre føflekker i nakken. Det er awesome. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 What? Gjorde det ikke sykt vondt? Gjorde du det selv? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Var hos legen. Fikk lokalbedøvelse og en veldig dyktig lege, så det var null problem! Er litt skeptisk til å vrikke for mye på hodet nå, though, siden det er sydd tre steder i nakken.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva var grunnen til at du fjernet de? Jeg vurderer å fjerne noen føflekker selv. Er utrolig irriterende med føflekker i ansiktet med laange hår. Man må drive å klippe/barbere dem bort hele tiden, siden de vokser som bare det! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gjer ikkje vondt viss du får lokalbedøving. Eg er forkjøla Det er noko herk (å harke. Haha). Eg kjem med nok på tentamen imorgon, lite kontakt med andre da, og eg vil få gjennomført den. Så håper eg at eg er frisk til laurdag og forumtreff. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva var grunnen til at du fjernet de? Jeg vurderer å fjerne noen føflekker selv. Er utrolig irriterende med føflekker i ansiktet med laange hår. Man må drive å klippe/barbere dem bort hele tiden, siden de vokser som bare det! Fjernet dem fordi de begynte å bli store og var lite pene å se på. Gjer ikkje vondt viss du får lokalbedøving. Eg er forkjøla Det er noko herk (å harke. Haha). Eg kjem med nok på tentamen imorgon, lite kontakt med andre da, og eg vil få gjennomført den. Så håper eg at eg er frisk til laurdag og forumtreff. Du skal på forumtreff. EOD. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Og så returnerer alle fra forumtreff med svineinfluensa. De forskjellige personene drar til sine respektive hjem rundt om i landet, smitter alle sine bekjente, som igjen smitter alle sine bekjente osv. Til slutt er det bare Flosshatt som lever på kloden, siden han ble immun. Endret 5. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Gjer ikkje vondt viss du får lokalbedøving. Eg er forkjøla Det er noko herk (å harke. Haha). Eg kjem med nok på tentamen imorgon, lite kontakt med andre da, og eg vil få gjennomført den. Så håper eg at eg er frisk til laurdag og forumtreff. Du skal på forumtreff. EOD. Hm, helse eller å adlyde Laland... Eigentleg ikkje så vanskeleg val. Eg kjem på forumtreff Edit: Hm, kvifor er du så opptatt av at eg skal på forumtreff, forresten? Og så returnerer alle fra forumtreff med svineinfluensa. De forskjellige personene drar til sine respektive hjem rundt om i landet, smitter alle sine bekjente, som igjen smitter alle sine bekjente osv. Til slutt er det bare Flosshatt som lever på kloden, siden han ble immun. Eg er vaksinert mot svineinfluensa, så det er berre ein forkjølelse. Endret 5. november 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 @Laland: Hvordan er det lokalbedøvningen i Kragerø foregår, egentlig? Snakker vi treklubbe her? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I mitt hjemsted bruker vi en liten penn med en stråle med nitrogen i. Eller var det mot vorter? Aaaaanyway. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå