Laland Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Dere kan alle ta dere en bolle. Ari Gold er gull. http://www.youtube.com/watch?v=QpDEg6wkpTg Endret 4. november 2009 av Laland Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) http://www.newgrounds.com/portal/view/484667 Endret 4. november 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hva er regelen for å skrive "skal" på spansk? (Husker ikke) Edit: Som i "Han skal sove" Ja ja, bare skrev noe jeg. Får uansett ikke karakter på det! Det eneste jeg gruer meg til er spansktentamen >_< Kommer til å gå rett i dass! Endret 4. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ari = Win. Uten tvil den karakteren på Tv jeg setter mest pris på. Kommet helt til season 6 Laland? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er ferdig med hele serien, en gedigen latterkule. Faktisk synes jeg Vince er den minst morsomme personen.. Ari og E tar kaka by far! Drama er heller ikke verst ^^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er ferdig med hele serien, en gedigen latterkule. Faktisk synes jeg Vince er den minst morsomme personen.. Ari og E tar kaka by far! Drama er heller ikke verst ^^ Drama har noen fantastiske quotes! I Januar begynner HBO å sende del to av Sesong 6. Nå skal jeg være forsiktig med fakta jeg slenger ut, men det er sånn det har vært før. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har sett litt på Wikipedia og høres riktig ut det. Gleder meg! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kilo Oscar Delta Echo... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Foxtrot Alpha Indigo Landing Det snøøøøør (fortsatt), det snøøøøør (fortsatt), tiddelibom. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg er veldig glad i min DSi nå, kjenner jeg. Endret 4. november 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Blir overveldet av den overveldende aktiviteten her. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Aww ^__^ Haha faen jeg lo! Knakende fet låt. Dessuten ville jeg ikke blitt kjempelei meg om Anne Rimmen eller Ingrid Stenvold hadde kyssa meg opptil flere ganger. Og siden jeg heter Erik er jo refrenget i så måte en våt drøm. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis en, rent hypotetisk sett, fjerner(skjærer bort) noen føflekker i nakken, er det noen aktiviteter eller ting en ikke kan begjære seg på i etterkant? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva f***!? Visste ikke at han derre Erike var så crazy som jeg trodde han var! :o Men god natt folkz! =) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tja, kommer an på størrelsen og hvor på nakken. Må nok regne med at det meste blir tungvint, de er ikke redde for å sette på plaster som dekker for å si det slik. Har fjernet 6 føflekker oppgjennom, men har aldri latt det stoppe meg. Riktnok ikke på særlig plagsomme plasser. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nye drivere, så L4D2-demo. 8D Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=wJTYp1tvd3Q Hadde spotify på shuffle og jeg spilte torchlight. Jeg hadde kommet til en av hovedbossene som var en stor demon. Akkurat når det ble cinematic av at demonen kom den sangen! Ser demonen komme og jeg hører I am compleeeeeeeeeeeteeee, FUUUUUUUuuuuck. På spotify Det va definisjonen av awesome! God natt Endret 4. november 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Definisjonen av awesome er å bli reunita med Min spiske starwars collection på VHS som jeg ikke har sett på mange mange år! Og en ekstra våt bonus er ringenesherre samlinge er endelig i hus igjen! Livet er komplett nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå