iharal3 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Zalgo? HE CÔMES!!!! ZALGO OH NO- AAAAAAH Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Da tror jeg man har driti i buksa. Hmmm Da syns jeg skikkelig synd på dem med en tippel wopper... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Nå er jeg helt bestemt. De 8 første sesongene med Simpsons er den beste TV-underholdningen en animert serie noen gang har gitt oss. South Park er myyye bedre! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Zalgo? HE CÔMES!!!! ZALGO OH NO- AAAAAAH I?????????????????????????h??????????????????????????a?????????????????????????????r??????????????????????????????a????????????????????????????l???????????????????????????????? ???????????????????3???????????????????!????????????????? ??????????????H?????????????????????????????????e???????????????????????????? ?????????????????????????????f?????????????????????????????????a???????????????????????????i????????????????l??????????????????s???????????????????????????!????????????????? ?????????????????????????????? ????????????????????????????????????Z???????????????????????????????a???????????????l???????????????????????????g?????????????????????????????o??????????????? ?????????????????????????k????????????????????????o????????????????????????????????????m????????????????????????????m???????????????????????e??????????????????????r??????????????????!?????????????????????????? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Dagens barn og deres memeer. Pokers tegneserie vil ikke vise seg. Natta. Endret 3. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Nå er jeg helt bestemt. De 8 første sesongene med Simpsons er den beste TV-underholdningen en animert serie noen gang har gitt oss. South Park er myyye bedre! South Park er herlig, morsomt og alltid aktuelt. Men Simpsons lagde humoren som brukes i dag. Tidlig Simpsons er kremen av underholdning; skriptene, den sjarmerende tegnestilen og de herlige stemmeskuespillerne er ikke annet enn gull. Slik er det bare. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror kanskje det burde være en regel mot overdreven bruk av memes på forumet. Kjenner det kribler i moderatorfingrene når folk poster masse memes her. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Æsj, er i dårlig humør. Jeg skal ha musikkforedrag/spille instrument i morgen (danner 70% av karaktergrunnlaget, og karakteren står ut 10de). Jeg vet at jeg er god nok til å få en 6'er, men i den siste perioden har det vært litt hektisk så jeg har ikke fått øvd nok, og det kommer til å gå for dårlig. For noe dritt at skolen alltid skal vurdere hoveddelen av karakteren på en enkelt fremføring/stil og stort sett drite i resten. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Æsj, er i dårlig humør. Jeg skal ha musikkforedrag/spille instrument i morgen (danner 70% av karaktergrunnlaget, og karakteren står ut 10de). Jeg vet at jeg er god nok til å få en 6'er, men i den siste perioden har det vært litt hektisk så jeg har ikke fått øvd nok, og det kommer til å gå for dårlig. For noe dritt at skolen alltid skal vurdere hoveddelen av karakteren på en enkelt fremføring/stil og stort sett drite i resten. Det kalles å prestere når det gjelder Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror kanskje det burde være en regel mot overdreven bruk av memes på forumet. Kjenner det kribler i moderatorfingrene når folk poster masse memes her. Om du blir kvitt I WAS FROZEN TODAY, så er det helt greit for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror kanskje det burde være en regel mot overdreven bruk av memes på forumet. Kjenner det kribler i moderatorfingrene når folk poster masse memes her. Gjør noe med kriblinga, bruk moderatorfingrene.. Trenger jeg si at disse memene irriterer meg mye? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Har det vært stille her siden ett? Hallo. Creepy. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Det har vert mye av den slags den siste tiden... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Hjemmefra skolen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Nyyyynorskskriveprøverakfjlawefhldghadsf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Nyyyynorskskriveprøverakfjlawefhldghadsf Kos! ^__^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 To fritimer + langfri etter hverandre er herlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Damn, skal si mye har forandret seg siden sist jeg var her inne. ^^, Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Forandring fryder! eller?... :unsure: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Gjør noe fornuftig mens jeg er hjemme og syk, gjør magasinet print klart. Bare at jeg har fått en forbannende hvit strekk som ikke syntes i indesign men vises i pdf'n, også har alt blitt veldig blast, noe som ikke skal skje når man jobber i cmyk farger. Til slutt har bakgrunnen på noen av sidene blitt veldig mye mørkere enn de skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå