Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zalgo?

HE CÔMES!!!! ZALGO OH NO- AAAAAAH

I?????????????????????????h??????????????????????????a?????????????????????????????r??????????????????????????????a????????????????????????????l???????????????????????????????? ???????????????????3???????????????????!????????????????? ??????????????H?????????????????????????????????e???????????????????????????? ?????????????????????????????f?????????????????????????????????a???????????????????????????i????????????????l??????????????????s???????????????????????????!????????????????? ??????????????????????????????

????????????????????????????????????Z???????????????????????????????a???????????????l???????????????????????????g?????????????????????????????o??????????????? ?????????????????????????k????????????????????????o????????????????????????????????????m????????????????????????????m???????????????????????e??????????????????????r??????????????????!??????????????????????????

Lenke til kommentar

Nå er jeg helt bestemt. De 8 første sesongene med Simpsons er den beste TV-underholdningen en animert serie noen gang har gitt oss.

South Park er myyye bedre!

South Park er herlig, morsomt og alltid aktuelt. Men Simpsons lagde humoren som brukes i dag. Tidlig Simpsons er kremen av underholdning; skriptene, den sjarmerende tegnestilen og de herlige stemmeskuespillerne er ikke annet enn gull. Slik er det bare.

Lenke til kommentar

Æsj, er i dårlig humør. Jeg skal ha musikkforedrag/spille instrument i morgen (danner 70% av karaktergrunnlaget, og karakteren står ut 10de). Jeg vet at jeg er god nok til å få en 6'er, men i den siste perioden har det vært litt hektisk så jeg har ikke fått øvd nok, og det kommer til å gå for dårlig.

For noe dritt at skolen alltid skal vurdere hoveddelen av karakteren på en enkelt fremføring/stil og stort sett drite i resten.

Lenke til kommentar

Æsj, er i dårlig humør. Jeg skal ha musikkforedrag/spille instrument i morgen (danner 70% av karaktergrunnlaget, og karakteren står ut 10de). Jeg vet at jeg er god nok til å få en 6'er, men i den siste perioden har det vært litt hektisk så jeg har ikke fått øvd nok, og det kommer til å gå for dårlig.

For noe dritt at skolen alltid skal vurdere hoveddelen av karakteren på en enkelt fremføring/stil og stort sett drite i resten.

Det kalles å prestere når det gjelder :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tror kanskje det burde være en regel mot overdreven bruk av memes på forumet. Kjenner det kribler i moderatorfingrene når folk poster masse memes her. :p

Gjør noe med kriblinga, bruk moderatorfingrene..

Trenger jeg si at disse memene irriterer meg mye?

Lenke til kommentar

Gjør noe fornuftig mens jeg er hjemme og syk, gjør magasinet print klart. Bare at jeg har fått en forbannende hvit strekk som ikke syntes i indesign men vises i pdf'n, også har alt blitt veldig blast, noe som ikke skal skje når man jobber i cmyk farger. Til slutt har bakgrunnen på noen av sidene blitt veldig mye mørkere enn de skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...