AltF4 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er man så kvalm er det som regel best å bare spy. Fra jobb i dag: Meg: Nå må du sette deg til bordet da J. J: Nei, ikke enda, skal lese nok. Meg: Skal du ikke ha youghurten din da J? J med et smil: Jo faen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Mandler er ikke nøtter! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg vil ha Dragon Age Origins nå!! =P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (Eg liker få som er yngre enn meg) Edit: Det skal bli en god stund til neste gang jeg ser Grave of the Fireflies, makan til trist film skal du lete lenge etter. Var nedfor hele dagen etterpå. Skremmende lite aktivitet her forresten. Faen meg på tide at du så den filmen aaaaltså Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er man så kvalm er det som regel best å bare spy. Det eneste som hjelper når en er kvalm er å spy, en føler seg alltid bedre etterpå, med mindre du har spysjuken deluxe. Jeg gruer meg til å rydde rommet mitt. Det må gjøres før jul og mamma har sagt at jeg må vaske skikkelig og greier. Jeg må rydde sånn skikkelig, gå igjennom alle hyller og skap og skuffer. *gråte* Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Kjedlig og vente på L4D2 demo http://www.youtube.com/watch?v=qBrKafA-l2s Lol Endret 3. november 2009 av shsleen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kanskje har både lillebroren og -søsteren min fått svineinfluensa, og jeg håper å time det så jeg får det på mandag/tirsdag (MW2). Men med tanke på at tremenningen min lå nærmere to uker i koma og det var fare for livet, er jo mamma litt for forsiktig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kult. Snakket nettopp med en 16-åring i Brasil på Omegle som skulket skoletimer. Vedkommende skal følge meg på Twitter, så vi kan holde kontakten. Awesome. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Mange av kompisene mine begynner også å falle sammen nå fort tiden. Pingler. Nå er det tid for pizza og julebrus, akkompagnert av Bad Company multiplayer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Enkelte av oss er voksne nok til å skulke skolen hvis det kommer nye spill i stedet for å pådra oss farlige sykdommer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er litt verre når man har en jobb Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg kan ikke skulke jobb for et spill. Hadde ikke gjort det heller. Nå er jeg også så heldig å jobbe med spill når jeg er på jobb da. Forresten har alle de 4 jeg bor sammen med vært influensasyke, mulig det har vært svineinfluensa, vi vet ikke. Jeg derimot !!! Har ikke vært syk. ..Ennå. Endret 3. november 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er litt verre når man har en jobb Jeg har jobb jeg og. Jeg var ikke seriøs heller! Jeg dropper heller søvn noen netter for å få spille nok. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Early demo access available now for those who pre-ordered via Steam or at participating retailers. Come on valve! La meg i vertfall få laste ned i natt så jeg kan spille i morgen Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Backstabber har ikke du fått den Preload tingen? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg skulle til å si det samme. Bare gå inn på demo-siden så kan du pre-loade. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 xplain this shit then! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hos meg kom det bare opp. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har du forhåndsbestilt? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nei, får ikkje lovt <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå