Snurreleif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg vurderer å døgne. Skal jeg da se The Visitor, Pusher, eller spille litt? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Se begge og så spill litt Du rekker det! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mener du da HELE Pusher trilogien også? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror jeg må finne dyna snart. Har vært hyggelig å snakke med folk fra andre deler av verden. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 God morgen. Eller dårlig, om du vil. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan være enig i at denne morgenen ikke har vært noe spesielt god, lenge siden jeg har hatt så store problemer med å våkne... Føler forresten vi har mistet en god del brukere her inne den siste tiden, og det merkest spesielt på aktiviteten... Ikke akkurat nå, men sånn generelt. (er aldri noe særlig aktivitet på denne tiden uansett.) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Bare å poste mer da;3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Uuuugh er så voldtatt på matteprøva nuh. edit: eller ikke ;D Endret 2. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Skuldre og øvre rygg har gått fra å gjøre vondt til å være synlig hoven OG gjøre vondt. Jeg tror ikke det var dette medisinene skulle gjøre. :| Endret 2. november 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det regner som pokker ute. Skal jeg gå eller kjøre til skolen? Forskjellen er på 5/20 minutter. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kjøre Laland. Sitter i en vanlig engelsktime der læreren gjør hva hun vanligvis gjør i en vanlig engelsktime... SNAKKER! Såå kjedelig! Får tid til å stikke innom innlegg.no da =D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da kjører jeg. Hva snakker dere om? Alltid smoothie med internett når det er kjedelige timer ^_^ Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 VI det? Naah, hvordan å analyser tekster xD Har egentlig fått med meg ganske lite so far... >.< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Greide å ripe opp skjermen på mobilen i helgen (husker ikke hvordan.) Blir deprimert bare jeg ser på den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Signaturen din er for lang. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ouch! Jeg har en tendens til å begynne åp trikse med mobiltelefoner, fjernkontroller, egentlig nesten alt jeg kommer og tar bort i. Siden jeg står på skateboard er det sikkert der ifra. Jeg tar alltid 360 flip med mobilen når jeg har den i hånda. Rart at den ikke har gluppet ut av fingrene og falt ned på bakken flere ganger enn hva den har gjort til nå xD Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) AH.. Good morning sunshines. For en flott mandags morgen. Timeplanen min den neste uken blir mest sannsynlig... Borderlands, Borderlands, Borderlands, Borderlands, Borderlands etc. B) *giggle* Endret 2. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Helvete!!!! Klarte å våkne en time for tidlig idag, endte til slutt med å spille cod4 for å ikke kjede meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå