Nøtte Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vitenskapen suger! Alt vi trenger er Alternativ messen... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 [Omegle] er kinda awesome. Selv traff jeg ei dame fra Australia jeg fikk hekta på Pushwagner i dag. Har henne på msn og greier, og nicket hennes er Clementine. Jeg må spørre henne om det er fra Brütal Legend så fort jeg får sjans. ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg slår alle med omegle awesomness. Traff ei 16 år gammel tysk jente som bor på sydpolen - camp ross (goolge it). Jeg er 100% sikker på at det ikke var et troll. Pratet ca. 5 sider med henne i går. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 En tysk jente som bor på sydpolen - yeah right. Forresten, hei folkens. Har nettopp kommet tilbake fra seiling. Var veldig lite vind så det har vært mye fysisk. Er støl som bare det! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hm. Når jeg droppet religionslesingen ga kvalmen seg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men spør dere selv: er det like kult som en 18 år gammel jente fra Roma som var en sexy vampyr i går? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tar dere alle. Møtte 16 år gammel jente fra Østfold på første forsøk, og avtalte å sove i samme seng etter et par timers chatting. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men du driver bare med gjøn og ablegøyer. Kan ikke stole på deg; især ikke når du ligger ann til å få herpes. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du stoler ikke på meg, men likevel tror du at jeg snakker sant og dermed kommer til å få herpes? Jah... :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg får finne senga. God natt. Faen. Jeg har glemt at jeg må barbere meg. Faen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Må inrømme at omegle er ganske morsomt. Har snakket med en kar fra Illinois i snart to timer. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 En tysk jente som bor på sydpolen - yeah right. Forresten, hei folkens. Har nettopp kommet tilbake fra seiling. Var veldig lite vind så det har vært mye fysisk. Er støl som bare det! Faren jobber som forsker. Men hva skjer med at når du markerer "multisitat" så får den samme farge som bakgrunnen istede for grønn? Annyways god natt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Og der var samtalen over. Morsomt var det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Underskudd på søvn og en katt som nettopp kom inn fra et voldsomt regnvær ute og gjorde seg til rette i min stol gjør at jeg legger meg. God natt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er det fortsatt de samme folka som vanker her? ...Stilig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Så vidt jeg vet er det vel det. Tror i alle fall jeg er den samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sitter faktisk og snakker med en svensk kar nå. Og en italiensk jente jeg møtte i går. Dette er kinda awesome. Husker første samtalen jeg hadde på Omegle, da møtte jeg utrolig nok på kvinnfolk. Fra Finland av alle steder. Hadde vel samtalen gående i en drøy time, og sporadisk på msn etter det. Skøy. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Så vidt jeg vet er det vel det. Tror i alle fall jeg er den samme. SHAPE-SHIFTER! BODYSNATCHER! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) I'm BUSTED. Edit: Ingen aktivitet. Endret 2. november 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ganske liten aktivitet i hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå