lolidude_InnleggNO Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg sovner da lenge før vi er midt i møte. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ikke så mye. Hører på en mann snakke tull i to timer. Damer får ikke lov til å ha taler. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Damer får ikke lov til å ha taler. 'Herregud' xD Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Indeed. Da drar jeg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Lykke til. Ta med deg en iPod og hør på "Satanmusikk", gjerne så høyt at alle rundt deg hører det tydelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Splitte mine bramseil! Nå får jeg herje på de syv hav i årene fremover også! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Splitte mine bramseil! Nå får jeg herje på de syv hav i årene fremover også! Oktober er over.. har du... feiret? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Feirer med Modern Warfare 2 når det kommer ut jeg =) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ollorca, du forsto ikke helt, tror jeg... ^_^ Btw, ladderen er fucka. Får ny imorgen, tror jeg. Får bare game istedenfor å nerde på PC. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Connecting to server... Looking for someone you can chat with. Hang on. You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hi You: heyhey tranger: whats up You: not too much You: there? Stranger: not bad Stranger: where are u from ? You: norway You: and you? Stranger: Turkey You: cool! Stranger: how goes life in there ? Stranger: whats weather like ? You: hmm.. right now it's a little foggy You: and there? Stranger: rainy and cold Stranger: 5-6 degress You: about the same here Stranger: by the way I m Mert Stranger: ur name ? You: Håkon Stranger: oh nice name You: thanks Stranger: nice 2 meet u hakon You: nice to meet you too! Stranger: sorry I cant true write ur name Stranger: You: hehe You: that's okay, the letter "å" isn't too common outside of scandinavia You: =) Stranger: I see Stranger: soo Are u male or female You: i'm a male You: you? Stranger: same You: wow You: i'm surprissed that you haven't disconnected yet Stranger: You: that's what most people do when they don't meet a horny fifteen year old! You: ^^ Stranger: Stranger: I know Stranger: but I need disconnect Stranger: I m in the cafe house You: ahh You: well, it was nice meeting you! Stranger: I havent enough money You: Stranger: Stranger: sorry Stranger: excuse me ! man Stranger: thanks for beutiful chat You: it was fun while it lasted You: take care! =) Stranger: Stranger: okay man Stranger: byee Your conversational partner has disconnected. Det var awesome. Jeg skal begynne å henge mer på Omegle. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "Glad du ikke DC-et. Er det de fleste gjør med mindre du er j15horny, liksom." -Yeah, jeg vet. Men du, jeg må stikke ... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jaja.. det var nå en grunn, selv om den kanskje ikke var sann. Det er mer en hva jeg forventer fra tilfeldige mennesker på nettet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 hehe jeg ser på Hot Fuzz Det er en drit bra film i grunn. Egentlig har jeg lyst til å skyte oe men funker dårlig atm fordi jeg vet ikke helt hva jeg vil skyte... Lenke til kommentar
Safir Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "Glad du ikke DC-et. Er det de fleste gjør med mindre du er j15horny, liksom." -Yeah, jeg vet. Men du, jeg må stikke ... Haha, det var akkurat det jeg også tenkte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sitter faktisk og snakker med en svensk kar nå. Og en italiensk jente jeg møtte i går. Dette er kinda awesome. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har bare møtt rare folk der som ikke har interesse av å prate... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg leser til religionsprøve og hører Mozart. Det er, rent vitenskapelig sett, en god kombinasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå