Gormers Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Fant denne igjen nå. 10hi (er en radioreklame i gta4) Endret 1. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Gjør Laland noe skittent? Fappekonken er ferdig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg drepte tråden min ;( http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=3272&st=520 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Saw har en dyp bakhistorie. The Shining bruker lang tid på å bygge seg opp. Ingen unger ringte på med godterikrav. Jeg skal ta båtførerbeviset senere i dag. Oktober er over. Awesome. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg våknet til den fantastiske beskjeden at "Lucas har fått av seg bleien i løpet av natten ... ", så nå er det nybadede og mette kids in the house. Edit: Er alle stille i dag? Endret 1. november 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Mange som sover enda kan jeg tenke meg. Innså nettopp hvor lite tid det er igjen til Modern Warfare 2 kommer ut og hvor liten tid jeg har på meg til å bli ferdig med Borderlands og Forza 3. Jeg MÅ bli ferdig, for MW2 kommer til å sluke opp all tiden min. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du er flink hvis du klarer å bli ferdig med Forza 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ikke ferdig da, men iallefall kjørt ferdig alle løpene Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Oi! Hvilken level er du i? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg våknet i stad og kom på hvor liten tid det er igjen til jul! Herrejeminin, er jo bare to måneder! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Til deg som la igjen 4.5 liter med appelsinbrus i en pose etter vors: Jeg elsker deg. Serial Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg blir tvunget til å bli med på det jævla dritt Jehovas Vitner møte vær søndag nå. ARGH! Endret 1. november 2009 av lolidude Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ohhhhh... That sucks! EDIT: Tonight the stars revolt! Endret 1. november 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg blir tvunget til å bli med på det jævla dritt Jehovas Vitner møte vær søndag nå. ARGH! Hvorfor det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fordi moren hans er en religious Zealot. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Mange som sover enda kan jeg tenke meg. Innså nettopp hvor lite tid det er igjen til Modern Warfare 2 kommer ut og hvor liten tid jeg har på meg til å bli ferdig med Borderlands og Forza 3. Jeg MÅ bli ferdig, for MW2 kommer til å sluke opp all tiden min. Glad jeg ikke har mange spill jeg må bli ferdig med =D Kommer til å bli brukt en saftig dose tid til Modern Warfare 2 =D Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 lolidude, om du virkelig ikke vil dra i et Jehovas Vitne møte, tviler jeg på at foreldrene dine kan tvinge deg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Erhm, jo? De er foreldrene mine. Kan sikkert nekte men da blir de antageligvis dritsure og jeg får ikke se på tv, sitte på pc'en eller noe annet på en god stund. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg fåreslår at du røyser deg midt under møte og roper ut I WAS FROZEN TO DAY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå