Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da var halloween vel overstått. For min del ble det fest hos ei veninne og litt titting på skrekkfilmer. Må si at jeg nå virkelig ikke får noen følelser når jeg ser skrekkfilmer. Før skrek jeg og hylte, nå sitter jeg bare der og tenker "wtf"...

Hva gjorde folket på halloween, og kledde dere, dere ut?

Lenke til kommentar

Så "ondskapens hotel" eller noe med jack nicholson og den var rett og slett utrolig spesiell! Egentlig kunne jeg bare sovet under filmen og sett de siste fem minuttene. Var kun da det var LITT spennende

Ellers må jeg legge til at de litt tjukke og korte lakrisstengene funker veldig bra til å kaste langdistanse på kjente som går halloween! Harde og nesten usynlige når det er mørkt! Anbefales i tillegg til kasting av løv på sminkeberter som står under terrassen og venter på godteri!

Lenke til kommentar

Shining? Som i den med Jack Nicholson?

Jeg turte knapt se Saw 1 til 3 i dagslys og jeg fant The Shining rett og slett skremmende kjedelig selv på nattestid. Men heldigvis er vi ikke like så mange av oss!

Vel. Shining er en psykologisk grøsser. Det er ikke overraskelsesmomenter eller billige grøssertriks som gjør det skummelt. Det er historien og karakterene som gjør filmen skummel. At filmen begynner noe treigt og så plukker opp hastigheten er bra. Blir kjedelig om filmen prøver å skremme deg hvert femte minutt gjennom hele filmen. Nei, jeg synes Shining var utrolig bra.

Lenke til kommentar

Hos meg ringte nabojenta på rundt 12:

Hun "Kan jeg få godteri"

Jeg " Er ikke du litt tidlig ute"

Hun: " Jeg skal ha godteri for jeg skal se barnetv på dvd"

Jeg " Har ikke godteri enda"

(Ble tross alt vekket av henne på morningen)

Kom så tilbake kl 15

Hun " Har du godteri nå"

Jeg " Nei, beklager har ikke noe"

hUN "Da kan du gi meg penger"

Jeg " Hvorfor det?"

Hun " Jeg må da få noe"

Så gav jeg henne to kroner og 50 øre og hun løp fornøyd avgårde. Ble rett og slett så sur at jeg skrudde av alle lys for å slippe at folk skulle komme (egentlig ikke stort problem da naboen har to store rottweilere, så ingen tør å komme)

Lenke til kommentar

Folk har banket på her i hele dag også. Jeg har egentlig ikke reagert på det i det hele tatt. Jeg har ikke godteri til dem, og heller ingen interesse av å se på deres gjennomsnittlige kostymer. Greit nok at det er små barn som gjør det for litt kos i hverdagen, men siden når var Halloween en norsk tradisjon? Og det er jo selvfølgelig kun den delen av Halloween som ikke bidrar til at folk får vasket fronten av huset sitt for første gang på fem år som er godkjent i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg turte knapt se Saw 1 til 3 i dagslys og jeg fant The Shining rett og slett skremmende kjedelig selv på nattestid. Men heldigvis er vi ikke like så mange av oss!

Saw (pun intended) faktisk SAW 1 og 2 i stad så de tre andre forrige helg. Digger filmene, de har en så dyp og god historie.

Fant et gøy bilde:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ban_hammer.jpg

Noe å tenke på.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Saw. Dyp historie? Enten har jeg gått glipp av noe viktig noe, ellers er du gal. Nå legger jeg meg, Zealuu hinter forsiktig.

Da er det nok du som har gått glipp av noe ;) Problemet er vel det at serien har litt av det jeg vil kalle Metal Gear-syndromet. For mange jern i ovnen på en gang.

God natt folkens!

"Tomorrow might not make it but everything's all right."

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Dere er slemme. <-Det skulle vært et utropstegn, men dere bruker dem opp.

Hvorfor? (I'm running low on question marks too. :<)

Hvorfor tar aldri bokstavene slutt?

Så Coming to America og The usual suspects i kelv, så jeg må legge til en til på imdb 250 lista mi. Syntes Coming to America var en av de bedre Eddie Murphy filmene, men fortsatt bare en helt grei komedie. The usual suspects var også helt grei, helt til slutten. Den var genial :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...