Lakus Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 1. Åja!!! ASSHAT! eller 2. Åja!!! Whatever eller 3. Åja!!! Sorry! ??? Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Likte nr.1 ganske godt!!! Men kan du ikke poste noen MW2 snutter som du fant? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Dere er slemme. <-Det skulle vært et utropstegn, men dere bruker dem opp. Hvorfor? (I'm running low on question marks too. :<) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Spørsmål: Jeg har en canaldigital boks som er gammel og ubrukelig. den har bokstavlig talt løse skrue og bare 50% av knappene fungerer. Det er jeg som har laget koden til boksen, men jeg har glemt den. Hvordan reseter jeg boksen? Endret 31. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg synes den nye BigOne Classic er blitt god, etter at den fikk ny bunn. Den er kanskje litt for stor for en person og hvis du ikke er så sulten blir den vel i største laget. Der er jeg helt enig. Ikke i at den er for stor for en person, for det er den ikke, men at den ble nydelig med ny bunn er intet annet enn rene fakta. Fallout 3 er seriøs atomkrig gone awry med alt for mye tekst. Så ulogisk. Hvordan kan du ha for mye tekst, det går jo ikke ann. Awsome er like matnyttig som epic. Kan ikke tenke meg noen mer ubrukelig ord. Det vil si, "gay" blir vel fortsatt brukt. Indeed! Er litt gammeldags av meg så det vil ikke være galt av meg å si at jeg faktisk har vært veldig gay i dag, det har faktisk vært en veldig gay dag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Oh fuck. Tror PC'en er nede for telling. Ladderen er fucka, I believe. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg synes den nye BigOne Classic er blitt god, etter at den fikk ny bunn. Den er kanskje litt for stor for en person og hvis du ikke er så sulten blir den vel i største laget. Der er jeg helt enig. Ikke i at den er for stor for en person, for det er den ikke, men at den ble nydelig med ny bunn er intet annet enn rene fakta. ??? EDIT: HCG, spiller du på....... bærbar??? Endret 31. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 I say! Why the question marks? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Big One Classic er akkurat nok til ein person, viss han er svolten. Eg kjeder meg, ingen vil rollespele med meg på LOTRO, og eg er tom for sjokolade Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Eplefe har monopol på laptopen man kan spille på, hvor Borderlands ligger, og jeg skal på jobb igjen om åtte timer. /emo :< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 I say! Why the question marks? Utropstegnene er brukt opp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Så ulogisk. Hvordan kan du ha for mye tekst, det går jo ikke ann. Awsome er like matnyttig som epic. Kan ikke tenke meg noen mer ubrukelig ord. Det vil si, "gay" blir vel fortsatt brukt. Indeed! Er litt gammeldags av meg så det vil ikke være galt av meg å si at jeg faktisk har vært veldig gay i dag, det har faktisk vært en veldig gay dag. Vil jeg lese bok så tar jeg frem en bok. Det er godt å høre. Eplefe har monopol på laptopen man kan spille på, hvor Borderlands ligger, og jeg skal på jobb igjen om åtte timer. /emo :< Da er det bare å dra ned gylfen, ta frem "joysticken" og vente på at hun kommer. Så drar du hennes bukser ned til anklene og løper som pokker bort til laptopen mens hun må snuble seg ned fra senga. /happy :> Endret 31. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Eplefe har monopol på laptopen man kan spille på, hvor Borderlands ligger, og jeg skal på jobb igjen om åtte timer. /emo :< Engage in QQing. Noen behandle hodepinen min ktxh. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Eplefe har monopol på laptopen man kan spille på, hvor Borderlands ligger, og jeg skal på jobb igjen om åtte timer. /emo :< Jeg tilbød deg denne laptopen, din myrfitte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Yay. Jeg møtte nettopp en legit 18 år gammel jente fra Roma på Omegle. Nå skal jeg sove, båtførereksamen i morgen. Wish me luck! God natt ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Lykke til på den skriftelige bøljan den blå ! Jeg har en mistanke om at du har kjørt en del båt oppgjennom så det går vel flytende. Er en våt drøm som går i oppfyllelse, eller hva? Står du på prøven i morgen blir vel ikke den søndagen noen dråpe i havet akkurat? Jeg skal legge meg. vil spille Borderlands men det eneste oppdraget tilgjengelig er en boss jeg ikke orker bryne meg på nå. God natt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Regner med at det hele skal være smooth sailing. Satser på at vi får mange oppgaver som handler om kart, akkurat det kan jeg skitbra nå! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Protip: Aldri se Shining før du skal legge deg. Nå er jeg nødt til å se en episode med Stargate for å prøve å få Shining ut av hodet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Shining? Som i den med Jack Nicholson? Jeg turte knapt se Saw 1 til 3 i dagslys og jeg fant The Shining rett og slett skremmende kjedelig selv på nattestid. Men heldigvis er vi ikke like så mange av oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå