AltF4 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Her er det øl og tid for å filme et par heftige våpen i Borderlands. Fikk for en tid tilbake en revolver som ved critical rett og slett fjernet personen jeg traff i en rød sky og lot halve hodeskallen hans ligge igjen. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Ein idiot nettopp sa på Steam at det var eit virus hos meg Han bannet meg vist han ikkje fekk passet mitt :rolleyes: Eg sa "Goodbye Mother*****!" og gjekk ut av samtalen Vist dere vil snakke med han bli med i denne gruppen: http://steamcommunity.com/groups/garrysmodno var der han fekk takk i meg Endret 31. oktober 2009 av shsleen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvorfor skulle noen ønske å snakke med ham? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er borderlands bedre enn Fallout 3? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg ønsker å begrense bruken av ordet "awesome" ut av kontekst til å bare kunne brukes av meg. Dere er enige? Awesome. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fallout3/show_msgs.php?topic_id=m-1-44365076&pid=939933 http://resumeplay.net/nathan-g/borderlands-vs-fallout-3-an-post-apocalyptic-debacle/ @Vaine Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Laland: Arrogansen din er ikke direkte balansert med intelligensen din. Ro ned. Det er awesome. Å roe ned altså. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Eventuelt så er det tastaturet som ikke videreformidler undertonen i innlegget. Det er mindre awesome enn normalt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Er borderlands bedre enn Fallout 3? Det korte svaret er "ja". Det lange svaret er "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa". Det begrunnede svaret er: Egentlig kan de (i hvert fall i mine øyne) ikke sammenlignes. Borderlands er skyting, rpg og humor i en pakke, Fallout 3 er seriøs atomkrig gone awry med alt for mye tekst. Ok så er det jævlig mye lesing i Borderlands også men det har farger, det har millioner av våpen, humor og et skytesystem og kart samt kompass det går an å forstå seg på. Endret 31. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Awesome er ikke lenger et kult ord. Det er brukt for mye. Men det er fremdeles awesome. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Awsome er like matnyttig som epic. Kan ikke tenke meg noen mer ubrukelig ord. Det vil si, "gay" blir vel fortsatt brukt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Awesome er awesome. Det finnes ikke andre adjektiv til å beskrive det. Det er awesome. Hva er det forresten med alle signaturene som omfatter jernrør og rektum for tiden? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg sov fram til ca. 17:30 tok en rask tur til legen. Fikk sendt diverse mat artikler opp i do. Å nå tror jeg det er på tide å ta kvelden. Jeg nekter på at jeg har svineinfluensa. Jeg er forkjølet, kanskje vanlig influensa. B) Endret 31. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg tror budskapet kom klart frem. Dette er vel heller et tilfelle hvor det er fullstendig tillat å skyte budbringeren. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er alltid tillat å skyte budbringeren. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er alltid tillat å skyte budbringeren. Det var faktisk helt standard å drepe budbringeren in ye olde tymes of lore. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er borderlands bedre enn Fallout 3? Det korte svaret er "ja". Det lange svaret er "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa". Det begrunnede svaret er: Egentlig kan de (i hvert fall i mine øyne) ikke sammenlignes. Borderlands er skyting, rpg og humor i en pakke, Fallout 3 er seriøs atomkrig gone awry med alt for mye tekst. Ok så er det jævlig mye lesing i Borderlands også men det har farger, det har millioner av våpen, humor og et skytesystem og kart samt kompass det går an å forstå seg på. For å begrunne enda mer: Fallout 3 har ikke fiender ved navn Pyscho Shotgun Midget som faller på ræva hver gang de skyter. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Uansett; nå er det wienepølse og "skunke etter MW2 videoer" tid http://www.youtube.com/watch?v=h2oEN45oLzI Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er alltid tillat å skyte budbringeren. Det var faktisk helt standard å drepe budbringeren in ye olde tymes of lore. Selvfølgelig. Ingen som gidder å dra helt til Sverige for å drepe bonden som sendte budskapet om at potetene hans var bedre enn dine. @Macintosh: Jeg tror jeg har sett mer eller mindre alt av lekkede Modern Warfare 2 videoer på YouTube nå ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå