Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er borderlands bedre enn Fallout 3?

Det korte svaret er "ja". Det lange svaret er "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".

Det begrunnede svaret er: Egentlig kan de (i hvert fall i mine øyne) ikke sammenlignes. Borderlands er skyting, rpg og humor i en pakke, Fallout 3 er seriøs atomkrig gone awry med alt for mye tekst.

Ok så er det jævlig mye lesing i Borderlands også men det har farger, det har millioner av våpen, humor og et skytesystem og kart samt kompass det går an å forstå seg på.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg sov fram til ca. 17:30 tok en rask tur til legen. Fikk sendt diverse mat artikler opp i do. Å nå tror jeg det er på tide å ta kvelden. Jeg nekter på at jeg har svineinfluensa. Jeg er forkjølet, kanskje vanlig influensa. B)

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Er borderlands bedre enn Fallout 3?

Det korte svaret er "ja". Det lange svaret er "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".

Det begrunnede svaret er: Egentlig kan de (i hvert fall i mine øyne) ikke sammenlignes. Borderlands er skyting, rpg og humor i en pakke, Fallout 3 er seriøs atomkrig gone awry med alt for mye tekst.

Ok så er det jævlig mye lesing i Borderlands også men det har farger, det har millioner av våpen, humor og et skytesystem og kart samt kompass det går an å forstå seg på.

For å begrunne enda mer: Fallout 3 har ikke fiender ved navn Pyscho Shotgun Midget som faller på ræva hver gang de skyter.

Lenke til kommentar

Det er alltid tillat å skyte budbringeren.

Det var faktisk helt standard å drepe budbringeren in ye olde tymes of lore.

Selvfølgelig. Ingen som gidder å dra helt til Sverige for å drepe bonden som sendte budskapet om at potetene hans var bedre enn dine.

@Macintosh: Jeg tror jeg har sett mer eller mindre alt av lekkede Modern Warfare 2 videoer på YouTube nå ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...