AltF4 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dama til Gal_ape kommer til å hete Gal_banan Dama til ShampooMacT kommer til å hete BalsamMissT Dama til HCG kommer til å hete SCG (softcore) Dama til Error kommer til å hete Right Dama til AltF4 kommer til å hete Ctrl_Alt_Del Dama til Teletubbiekid kommer til å hete Furry o_O Dama til Nøtte kommer til å hete Dendrofilia Have a nice one Hmm, ja kanskje det. Lurer på om jeg orker/rekker en gjennomgang av L4D2 demoen før jeg kaster opp. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hater meg selv... Måtte utsette norsk stilen til nå, skal leveres i morgen Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ikke si sånnt da, jeg blir jo redd. Skal ta den på tirsdag. Håper det går bedre får deg! Eg kom halv 9 og stod ute i 2 timer i kulden Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 FUCK YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <- Made my day! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg skjønner at du ble fornøyd, men var det nødvendig å bruke opp alle andres utropstegn for det? Nå er jeg tom resten av uken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva er prisen for Voddler? Eller er det.. gratis? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva er prisen for Voddler? Eller er det.. gratis? Reklamebasert på massevis av eldre titler, nye titler og reklamefri koster kroner. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Reklamefinansiering liker jeg. Det blir smoothie. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Det beste med voddler er at det skal komme serier der Gleder meg virkelig, kjøpe voddler for et år i tilleg til spotify så er jeg komplett EDIT: Du fikk et svar allerede. Endret 29. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 "In any case,' Quick Ben said with a smile, 'I don't rival gods.''A wise Decision.' 'But, sometimes, I beat them at their own game.' Bauchelain studied the wizard, then slowly leaned back. 'I find myself appreciating your company, Quick Ben. I am not easily entertained, but you have indeed proved a worthy diversion this night, and for that I thank you.' 'You're quite welcome.' 'My companion, Korbal Broach, alas, would like to kill you.' 'Can't please everyone.' 'Very true. He dislikes being confused, you see, and you have confused him.' 'Best he remain perched on the mantelpiece,' Quick Ben quietly advised. 'I don't treat hecklers very well.' Bauchelain raised a brow. The shadow of wings spread suddenly vast to Quick Ben's left, as Korbal Broach dropped from his position and began sembling even as he descended. The Malazan flung his left arm out, waves of layered sorcery sweeping across the intervening space, to strike the necromancer. Half man, half bedraggled crow, Korbal Broach had not completed his sembling into human form. The waves of power had yet to blossom. The necromancer was lifted from his feet by the magical impact, caught with the crest of that sorcery. It struck the wall above the fireplace, carrying the oddly winged, semi-human figure with it, then detonated. Painted plaster exploded in a cloud of dust. The wall shook, crumbling inward at the point where Korbal Broach hit - punching a hole through to whatever was on the other side. The last sight Quick Ben had of the man was that of his boots, before the roiling dust and twisting tendrils of power obscured the wall. There was a sound of a heavy thump beyond, in what was probably a corridor, then the patter of plaster on the hearthstone was all that broke the silence. Quick Ben slowly settled back in his chair. 'More wine?' Bauchelain asked. 'Please. Thank you. Apologies for the mess.'" Adaephon Ben Delat awesomeness! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lol, Team fortress 2 har fått Halloween special! http://www.teamfortress.com/pumpkinpatch/ Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lol, Team fortress 2 har fått Halloween special! http://www.teamfortress.com/pumpkinpatch/ Skal achivement farma i måro til eg får hattene! Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Faaar Cry 2... Vurderer litt Ninja Gaiden Sigma 2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Voddler så jo bare genialt ut.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Faaar Cry 2... Vurderer litt Ninja Gaiden Sigma 2 Hvis du er interessert i noe annet koster Team Fortress 2 ca 15 kroner i helga. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvor mange pund, AltF4? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvor mange pund, AltF4? Ingen. Noen euro, derimot. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Oh yeah. 2-3, 4 kanskje? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Betale 450kr måneden for 10/10Mbit nett? Hmmm... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg løy. Det selges for 2,49 euro frem til i kveld en gang. Og det er litt mer enn 15 kroner, det er nærmere 21. Men fortsatt er det så godt som gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå