Laland Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er ikke dama til Nøtte. Det er typen. Oooh no he didn't! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sorry at jeg utelatte deg laland men jeg kom ikke på noen gode navn til dama di. satt og tenkte på lalandia, tralaland, heidi men som du ser dem var ikke så geniale... Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kva med meg? Har hatt vondt i armen i heile dag, tok svineinfluensevaksine igår, men heldigvis ingenting anna (smerte i armen, og at armen føles tung, er jo to symptom som mest sannsynleg alle kjem til å oppleve). Er vel nokre veker til eg skal ta andre dose, antar eg, er ikkje heilt sikker. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Haha! Cyanide & Happiness er utruleg bra. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du skal ha med en hel masse ubrukelige ting i pakka jeg sender burde du si ifra nå Laland Vi snakker Chilikrydder, ujordet kontakt, en stk Dali gullbelagt høytalerplugg, en vinopptrekker som spinner på giret(når du jekker lager den en skikkelig kul lyd, lykke til med å åpne vinen da, serial) Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kva med meg? Har hatt vondt i armen i heile dag, tok svineinfluensevaksine igår, men heldigvis ingenting anna (smerte i armen, og at armen føles tung, er jo to symptom som mest sannsynleg alle kjem til å oppleve). Er vel nokre veker til eg skal ta andre dose, antar eg, er ikkje heilt sikker. Tok den i dag. Gjør vondt som bare F*** Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ikke si sånnt da, jeg blir jo redd. Skal ta den på tirsdag. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ikke si sånnt da, jeg blir jo redd. Skal ta den på tirsdag. Ingenting å frykte Fysisk smerte er berre vondt ei lita stund, og tenk, du vil vere trygg heilt til viruset har mutert seg! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tror ikke på svineinfluensaen. Helt siden VG begynte å dekke saken egentlig, klart den er farlig, men for sjuke folk er influensa farlig. Bodde med en som fikk det(her i Drammen), og han var oppe på beina på 2 dager. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Alle de 4 jeg bor med har sannsynligvis svineinfluensa og de er ikke akkurat døende. Virker ikke som det er så mye verre enn vanlig influensa. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du skal ha med en hel masse ubrukelige ting i pakka jeg sender burde du si ifra nå Laland Vi snakker Chilikrydder, ujordet kontakt, en stk Dali gullbelagt høytalerplugg, en vinopptrekker som spinner på giret(når du jekker lager den en skikkelig kul lyd, lykke til med å åpne vinen da, serial) Gogo! Køll på med alt! Det skal rammes inn og signeres "Mammakamel v2.0". Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hopte 1,45m i høyde i gymmen i dag. Er det bra? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Kun om du er dverg! Fra spøk til revolver: Verdsrekorden for menn har vel Sotomayor med 2,45 m og Kostadinova for kvinner med 2,09 m. Du får sjølv avgjere kva du synst om ditt resultat Edit: Det heiter forøvrig ikkje "hopte" Endret 29. oktober 2009 av Einride Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja vet, men er for lat til å fikse på det xD Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 top med Left 4 Dead 2 demo ja Lover veldig godt for spillet Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ikke kom her å frist D: Morro å knuse zombie skaller med stekepanner og gitarer altså`? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Utolig brutalt vil jeg si! Jeg elsker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå