Bruker-163290 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Aww.. nå kan jeg sove med et smil om munnen. Når får jeg mine choco pops? Vi er farlig nær søndag nå! Sender de imorgen, med forbehold om at du holder 24 timer til. Dette er helt sjukt, har noen andre klart det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 God morgen og farvel. Jeg holder meg til søndag; men for nå er det OD. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da drar jeg snart av gårde for å lempe kasser. Jippi. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da drar jeg snart på skolen. Og bare er der. Siden jeg ikke viste om OD før i går. Jaja... Eller vent vi skulle vel kanskje ha noe annet greier vi, for kenya et eller annet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Deilig å jobbe hjemme på OD Nå skal jeg snart ut og gjøre noe styr (regner med at jeg bruker omtrent to timer) og så er jeg ferdig B) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 To timers arbeid er 320,- med min lønn. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nå var det virkelig døtid her. Er OD, og bare fire av elevene ( med unntak av oss i komiteen) dukket opp. Synest litt synd på dem som måtte gjøre alle de sinnsyke oppgaven (jeg hadde stukket hvis det var meg), mens vi andre bare har kost oss, og drukket kaffe. Får vel se om vi får ta turen hjemover, er ingen vits i å være her stort lengre. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvor skal du på Halloween-partay? Er kombinert innflyttingsfest og Halloween-fest hos ein kamerat Såg ein plakat om at dei skal ha Halloween-party på Krohns på lørdag, du får ta deg ein tur dit. Blir nok liv (rai rai)! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvor skal du på Halloween-partay? Er kombinert innflyttingsfest og Halloween-fest hos ein kamerat Såg ein plakat om at dei skal ha Halloween-party på Krohns på lørdag, du får ta deg ein tur dit. Blir nok liv (rai rai)! Med førti-somethings som "kler seg ut" som avdankede prostituerte? Neh. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tilbake fra OD-jobben. For en kjedelig dag. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 noen som er keen på å spille L4D2 demoen med meg? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 http://open.spotify.com/track/22RL4lzefDSzguxQ5zvYH3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg. Er. Forbannet. På. Min. Lærer. Dette skal bli det saftigste blogginnlegget hittil! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bare sørg for å ikke nevne h*n med navn eller hvilken skole du går på, så går det nok fint Hva har skjedd btw? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dette mennesket er så provoserende, sosialt tilbakestående og umulig å snakke med at jeg blir kvalm bare av tanken. Blogget i går, og da lød det noe alá dette: Det siste, og fort verste punktet, må være læreren. Dette er en lærer som ikke gjøner når en snakker om OD. De som kjenner meg vet at jeg kan være en spøkefugl til tider, med ordspill, dårlige vitser og gullkorn av de helt få. En som ikke skjønner såpass, for første gang, er min nåværende kontaktlærer. Dette er en A4-person som er dødseriøs, naiv, dumsnill, påtrengende, irriterende, sosialt tilbakestående og lite gøy å være i nærheten av. Kort og greit. Per akkurat nå er det bare en brøkdel av denne personens negative kvaliteter. Orker ikke tenke på det nå.. men ga vedkommende en skjennepreken uten like, og tro meg, den var vel fortjent. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har toke Svine Influense vaksine i dag Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ikke bra! http://www.fmylife.com/miscellaneous/6050280 Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ferdi med OD! Rund-vaska både hele rommet og vinduene på både mitt og brosjan sitt rom. Tenker det blir en dag uten trening, men med masse gaming! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Dama til Gal_ape kommer til å hete Gal_banan Dama til ShampooMacT kommer til å hete BalsamMissT Dama til HCG kommer til å hete SCG (softcore) Dama til Error kommer til å hete Right Dama til AltF4 kommer til å hete Ctrl_Alt_Del Dama til Teletubbiekid kommer til å hete Furry o_O Dama til Nøtte kommer til å hete Dendrofilia Have a nice one Endret 29. oktober 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå