Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tenkt å kose meg med King Kong, spillet faktisk, som jeg ikke har spilt på et par år. Det jeg får i fleisen er så klart flotteste StarForce som bare ber meg restarte om og om igjen. Skulle gjerne lastet ned update, men det er bare det at den laster ned i 20 kb/s og tar to timer for en megabyte. Brenn StarForce! :angry:

Lenke til kommentar

You are tying two grannyknots with one loop, and it ain't happening!

Med andre ord: say what? Burde ikke du gå opp dersom du spiser folk ut av huset?

Jo, men nå er jeg ikke syk og har matlyst igjen. Var pga jeg var syk jeg droppet i vekt så mye fort. Nå er jeg frisk tror jeg, små hoster litt men det er alt.

Lenke til kommentar

Jaja, da kom jeg plutselig på at Steam husket kortinfoen min og kjøpte meg The Witcher. 125 spenn er jo ikke mye for et spill hvis det er så bra som alle skal ha det til å være.

L4D2-demoen kom ikke nå heller. Jeg går og legger meg.

299336.zoom.gif

Stephan Pastis har vært i blandt annet Tyskland og Irak de siste dagene. Håper virkelig stripene tar seg opp snart, stripene som er i disse dager er under pari.

God natt!

Lenke til kommentar

Å hoi sann skal jeg ha med meg et team for å knerte Zombier så er definitivt Tsp med på det laget! AltF4 er med på grunn av sin vittelige sjarm og svært lette fottrinn ut i det ukjente. Shampoo må man ha med fordi h*n ikke helt vet hva h*n er:) (utenom et lett offer for zombiene.

Gal_ape skal være med bare på grunn av navnet :) Man må ha med noen gale personer en gang i blandt. Jeg er med fordi jeg er nøtt:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...