Eplefe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Heter container på norsk og. Zealuu har tatovert nicket på seg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hvorfor er man slem hvis man ikke deltar i OD? Jeg har ingen jobb atm, og foreldra mine gidder ikke gi meg 300 spenn for å gjøre et eller annet fjas, og jeg er ikke interessert i å betale pengene av min egen lomme når jeg egentlig TRENGER å jobbe med skolearbeid på torsdag. Faen ta disse jævla hippiene som griner over folk som ikke deltar! Endret 28. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det OD i morgen? Jeg har vært syk i dag og i går, så har ikke vært på skolen jeg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er OD imorgen ja. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har fri i 2 uker pga halvparten av klassen er ute i praksis, samt skal jeg ikke jobbe før helga neste uke, samt er det snart lønning og da blir det rundt 13,5k inn på konto ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva er OD? Operasjon Dagsverk Jeg har fri i 2 uker pga halvparten av klassen er ute i praksis, samt skal jeg ikke jobbe før helga neste uke, samt er det snart lønning og da blir det rundt 13,5k inn på konto ^^ Jeg vil også ha penger=( også hører jeg på marilyn manson atm... jeg føler meg skitten... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hva faen skjer med at House episode 6 ikke er ute enda. The day is ruined. edit: "House is on break till Nov. 9." <_< Endret 28. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Tull, teletubbie! Her har du en til sang * Jeg har en stil til i morgen og en til fredag, jeg har såvidt begynt på den tlil i morgen.... Endret 28. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skitten teletubbie? Ikke for å være frekk, men du har ikke akkurat gitt meg et så veldig "rent" intrykk Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tull, teletubbie! Her har du en til sang * Den var meh... The Fight Song Personal Jesus The Nobodies The Beautiful People This is The New Shit Tainted Love er de jeg liker. Gode, gamle MM-schlagere^^ Skitten teletubbie? Ikke for å være frekk, men du har ikke akkurat gitt meg et så veldig "rent" intrykk Hva i alle dager er det du sikter til? =U Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Uff, det er OD i morgen. Skal bort på jobben til pappa og bære kasser. Jippi. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bare virkelig glad for at jeg slipper Operasjon Dagsverk, som det og heter! Selv om jeg alltid endte opp med å gjøre oppgaver på skolen i stedet x) Njaaa teletubbie. Kanskje det er måten du tiltaler innvandrere? At du utnytter fulle småjenter eller at du ragequitter etter å ha lagd et skikkelig søl av teamplayet vårt i L4D? Enten det eller så har vi forskjellig oppfatning av hva man legger i skitten. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Youtube: ''This ain't fucking Disney Channel, this ain't rated A for all. It's rated R for retarded.'' Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Den var meh... The Fight Song Personal Jesus The Nobodies The Beautiful People This is The New Shit Tainted Love er de jeg liker. Gode, gamle MM-schlagere^^ Ugh, misliker den karen. Lager cover-versjoner av gode sanger og så tror alle at det er han som er geniet! Edit: Se for eksempel på spotify top 5. De tre øverste sangene er cover-versjoner :rolleyes: Endret 28. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Njaaa teletubbie. Kanskje det er måten du tiltaler innvandrere? At du utnytter fulle småjenter eller at du ragequitter etter å ha lagd et skikkelig søl av teamplayet vårt i L4D? Enten det eller så har vi forskjellig oppfatning av hva man legger i skitten. Øh, jeg har aldri utnyttet fulle småjenter! Dessuten så ragequitter jeg da ikke i L4D, jeg får besøk:V Trodde jeg sa ifra om det jeg... Ugh, misliker den karen. Lager cover-versjoner av gode sanger og så tror alle at det er han som er geniet! Jeg er klar over at flere av de låtene er coverversjoner, men det er MM sin tolkning jeg liker best;3 Endret 28. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Youtube: ''This ain't fucking Disney Channel, this ain't rated A for all. It's rated R for retarded.'' En vits i en reklame man kan høre på radioen i GTA: Vice City Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Og DER fikk jeg Platina på Uncharted 2. Må være det letteste av de fire jeg har. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har fått dilla på Fable 2! Lastet ned "episode 1" gratis fra xbl og såg meg nødt til å laste ned episode 2 for en del achievements og store mengder stemning (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå