Vaenas Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Svarte ta leavers... Spilte en runde HoN nå som jeg tenkte at jeg skulle vinne, gikk helt fint det til 3 folk leaver samtidig fordi en av dem dør. Da er vi plutselig 2 igjen, så kommer de tilbake om kort stund, han ene som var igjen måtte stikke, greit nok. Også ender det opp med at de folka som kom tilbake bare feeder det andre laget. Også stikker dem, da er det meg igjen mot 5 andre. Morsomt... Ha vært noe kødd med laga jeg havner på i hele dag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Brütal Legend er awesome. Entourage er awesome. Rasistisk og nedlatende lærer er ikke awesome. Awesome. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Det var vel ikke med norske folk (den siste), var det Vaenas? Edit: Uansett, legger meg nå. Har fri i morgen pga musikkprosjekt opplegg. Awesome. Har "fri" på torsdag pga. OD. Awesome. Har fri på fredag fordi lærerne skal på seminar. Awesome. Hadde ikke ordentlig skole i dag, men noe OD opplegg. Awesome. Awesome. Endret 27. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Læreren min, rasisten, er også OD-freak. Jeg digger det skikkelig lite. Finnes ikke awesome. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) AEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, gjesp. edit: denne mannen kan ta bilder: http://uberfischer.deviantart.com/gallery/ Endret 27. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Civilization Revolution Time BABY! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 God morgen. Jeg drømte om Forza 3 inatt. Jeg må kjøpe Xbox 360 igjen, etter å ha solgt den med masse tap. Så hvis noen selger hadde jeg tatt kontakt kjapt. Ive got a feva, and the only cure is xbox 360. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jess da dette blir en serdeles interesann dag på jobb. Ting har verken blitt bedre eller dårligere siden i går. Så nå skal jeg snart forlate en stille og rolig leilighet til fordel for et veldig bråkete kjøkken med skarpt lys mye stress og lite avslapping. Glemte jeg og nevne at jeg sovnet ca 15 min før vekkeklokka ringte? Vel vel får se det positive i det at det bare er 7 timer til jeg er hjemme igjen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Merker jeg blir irritert (og litt sint) bare jeg hører stemmen til hun ene læreren. Minner egentlig litt om det hat-forholdet jeg hadde til vekkerklokken i fjor. Dette lover ikke godt for resten av skoleåret. Endret 28. oktober 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå fikk jeg litt lyst til å ta det siste ordet... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Måhå! Eg tok an. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Not nice! jeg ville jo ha det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja men, du får det ikke! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Joda. Hvis jeg virkelig vil, så skal jeg nok få det til. You'll See Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror uansett ikke at jeg har tålmodigheten til å gjøre krav på det så mye lengre Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det får så være. Er ferdig om tre minutter selv, så... det er ikke tålmodigheten det spiller på her. Siste ordet = mitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror nok jeg skal kunne holde ut i 3 min iallefall! AHA! VICTORY IS MINE! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hurra. I dag ble det bestemt at to personer som er syke skal ta seg av alle telefoner(sykdom, kan ikke møte opp etc.) i morgen, på OD-dagen. Det var egentlig min jobb så nå ble jeg sendt ut for å jobbe. Det hadde ikke vært så verst i en butikk eller på en fabrikk, men når jobben din er å rydde dette uten å få så mye som et rødt øre selv blir jeg mildt irritert. Især med èn dags varsel. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Kan legge til at det er kaldt som rakkern.. særlig om morgenen. Burde kanskje nevne at jeg skal jobbe med èn person, den diggeste dama på klassetrinnet. Awesome? Edit: skal ikke bare rydde og lempe alt i en container(norsk ord? anyone?), men også rake og stelle til i hagen. Hva gjør vi ikke for funksjonshemmede i Afrika? Endret 28. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå