Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Svarte ta leavers... Spilte en runde HoN nå som jeg tenkte at jeg skulle vinne, gikk helt fint det til 3 folk leaver samtidig fordi en av dem dør. Da er vi plutselig 2 igjen, så kommer de tilbake om kort stund, han ene som var igjen måtte stikke, greit nok. Også ender det opp med at de folka som kom tilbake bare feeder det andre laget. Også stikker dem, da er det meg igjen mot 5 andre. Morsomt... Ha vært noe kødd med laga jeg havner på i hele dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var vel ikke med norske folk (den siste), var det Vaenas?

Edit: Uansett, legger meg nå.

Har fri i morgen pga musikkprosjekt opplegg. Awesome. Har "fri" på torsdag pga. OD. Awesome. Har fri på fredag fordi lærerne skal på seminar. Awesome. Hadde ikke ordentlig skole i dag, men noe OD opplegg. Awesome.

Awesome.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jess da dette blir en serdeles interesann dag på jobb. Ting har verken blitt bedre eller dårligere siden i går. Så nå skal jeg snart forlate en stille og rolig leilighet til fordel for et veldig bråkete kjøkken med skarpt lys mye stress og lite avslapping. Glemte jeg og nevne at jeg sovnet ca 15 min før vekkeklokka ringte?

Vel vel får se det positive i det at det bare er 7 timer til jeg er hjemme igjen.

Lenke til kommentar

Merker jeg blir irritert (og litt sint) bare jeg hører stemmen til hun ene læreren. Minner egentlig litt om det hat-forholdet jeg hadde til vekkerklokken i fjor. Dette lover ikke godt for resten av skoleåret.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Hurra. I dag ble det bestemt at to personer som er syke skal ta seg av alle telefoner(sykdom, kan ikke møte opp etc.) i morgen, på OD-dagen. Det var egentlig min jobb så nå ble jeg sendt ut for å jobbe. Det hadde ikke vært så verst i en butikk eller på en fabrikk, men når jobben din er å rydde dette uten å få så mye som et rødt øre selv blir jeg mildt irritert. Især med èn dags varsel.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

022rw.jpg

023msp.jpg

024t.jpg

Kan legge til at det er kaldt som rakkern.. særlig om morgenen. Burde kanskje nevne at jeg skal jobbe med èn person, den diggeste dama på klassetrinnet. Awesome?

Edit: skal ikke bare rydde og lempe alt i en container(norsk ord? anyone?), men også rake og stelle til i hagen. Hva gjør vi ikke for funksjonshemmede i Afrika?

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...