Erik Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I WAS FROZEN TODAY! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Seriøst, tinte ikke før nå :-/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er fordi jeg ga ham en kald skulder. http://trommelyd.no Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vel hun er ikke svart, mokkabrun eller gul, så tenkte hvit, eller; Cacausian var et litt mer passende ord. Med rødt farget hår. Det er en stor forskjell på normal, "hvit" hud + rødt, farget hår, og å være ginger. Harru ikke sett på South Park? Ikke akkurat den episoden nei :| Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 http://www.southparkstudios.no/episodes/911 here you go. Det er en av de aller beste episodene fra South Park - ever. Jeg blir oppriktig redd under en viss del av episoden o.o enjoy! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Er jeg dum som ikke skjønner dette med i was frozen to day.... Got it thanks to google... Endret 26. oktober 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Er jeg dum som ikke skjønner dette med i was frozen to day.... Got it thanks to google... Nei, du er ikke alene med det, jeg måtte også ty til Google for å finne ut hva det gjaldt Endret 26. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 vel med hastigheten her på besvarelser så er nok google ganske så mye raskere... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 at aspergers er overdiagnostisert er ikke spøk en gang. Det er i tillegg ikke alle leger som tar tilstrekkelige tester, det er ingen nedre grense for autistiske trekk i sykdommen, eller nedre grense for talent innen eget emne, eller noen grense for nøyaktig hvor sosialt tilbakestående de er. Leger gidder heller ikke prøve å skille diagnosene fra hverandre, å se autistiske trekk som mulige tvangstanker, evner som det å faktisk bare være flink, og manglende sosial kompetanse kan komme fra miljø eller angsttyper. Edit: Det er blitt for lett å diagnostisere noen med Aspergers. Jeg fikk heldigvis min diagnose av Pål Zeiner, og siden han er mest kompentent her i Norge på sånne ting, regner jeg med at det var en riktig avgjørelse. Han hadde en god forklaring på hvorfor jeg nettopp hadde Asperger og andre som hadde noe som lignet på Asperger ikke hadde det, men jeg har glemt det hele av hva han sa. Det er lett å si i dag at en har Asperger fordi det er mange der ute som har noe som ligner, men det er en vesentlig forskjell på de som påstår de har de og de som faktisk har det. Hadde alle kommet til en ekspert som Pål hadde det vært færre med den diagnosen, rett og slett fordi andre psykologer og overleger her i Norge ikke har nok kompentanse til å stille en sånn diagnose. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 andre en meg som heller ikke skjønner dette med I WAS FROZEN TODAY etter å ha googlet? Jeg ser deler av pointet, men hadde satt pris på full forklaring. Og ja, jeg er hjemme i dag med vondt i hodet og er skikkelig slapp. Sykt hvor mange som er borte fra skolen, i går var rundt 10 stk. borte i hver klasse og to på trinnet mitt som har fått påvist baconsnue... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/12184-suburban Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Does the carpet match the drapes? Yeah, but not the upholstery! ( http://xkcd.com/508/ ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg fikk heldigvis min diagnose av Pål Zeiner, og siden han er mest kompentent her i Norge på sånne ting, regner jeg med at det var en riktig avgjørelse. Han hadde en god forklaring på hvorfor jeg nettopp hadde Asperger og andre som hadde noe som lignet på Asperger ikke hadde det, men jeg har glemt det hele av hva han sa. Det er lett å si i dag at en har Asperger fordi det er mange der ute som har noe som ligner, men det er en vesentlig forskjell på de som påstår de har de og de som faktisk har det. Hadde alle kommet til en ekspert som Pål hadde det vært færre med den diagnosen, rett og slett fordi andre psykologer og overleger her i Norge ikke har nok kompentanse til å stille en sånn diagnose. Selvsagt har de kompetansen, det er jobben deres. Pål Zeiner har vært med å sette standarden for hvordan andre leger setter diagnoser. Selvsagt hadde det vært færre med diagnosen hvis alt fikk gå gjennom hans standard, men andre leger får ikke hans standarder, de får beskjed om tegn på diagnosen, og om å følge dem. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Aspergers ja, kjenner en som fikk diagnosen på det, så viste det seg å være svak autisme i stedet, etterfulgt av depresjon uten synlige grunner. Edit: Sitter hjemme jeg nå, Hoster og harker, og hele kroppen værker. Pleier å gjøre seg med en dag hvor man bare slapper av da så er man helt fin dagen etterpå. Endret 27. oktober 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ferdig på skolen i dag, så inn til stavanger etter mat ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg fikk aspergers-diagnosen, og gikk med den i et par år før de fant ut at jeg hadde tvangstanker, ikke likte mennesker og er smart. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Yay! Starter dagen med å knaske piller er alltid et god tegn ikke sant? Endret 27. oktober 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Æsj, permiteres snart 50% og må finne meg en ekstrajobb. Og infeksjonen i øyet ser verre ut. OG jeg må bytte sengetøy idag.. Ikke har jeg piller å knaske heller. Akk, ingenting å bedøve sinnet mot hverdagens sorger. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du kan komme til meg da:) Jeg har masse piller og knaske Stortsett mot hode og hosting. (har vel noen mot diare og om du skulle trenge det.) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du kan komme til meg da:) Jeg har masse piller og knaske Stortsett mot hode og hosting. (har vel noen mot diare og om du skulle trenge det.) Pillefest hos deg? Det finnes ikke piller mot hverdagen, selv ikke i 2009. (men det finnes piller mot møkkete vann, som DumDum Boys sier i låta si at det IKKE gjør. Kanskje en grunn til at de kaller seg dumme dumme gutter?) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Herregud, det minner meg om meg og Zealuu. 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå