Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 @Vaine: Haha, sier han noe sånt i serien^^? Nei var faktisk ikke han. edit: Du kan bare prøve deg på å ødelegge den store lego technic traktoren jeg har satt sammen med masse luftsylindere(eller hva det nå heter igjen)!!! Nei, men det hørtes bare ut som noe House kunne finne på og si. Var ikke alltid så heldig. Den ville fantasien min gikk hardt ut over avsluttningen av teksten på ganske mange tentamner. I tillegg likte ikke Norsk/Engelsk læereren meg noe særlig virket det som. Hun nektet plent å gi meg noe høyere enn 5. Ufattelig irriterende å hele tiden lukte på 6eren, men aldri få den. Hun fant alltid et eller annet å trekke for selv om tekstene ofte var betydelig bedre enn andre som fikk samme karakter. På den siste tentamen vi hadde var jeg syk og fikk min eneste 4 i faget, også presterte hun å gi meg 4 i standpunkt. Språkfagene mine sto da med 4 i bokmål, 5 i nynorsk, 5 i Engelsk og 6 i Tysk. Gikk ut av videregående med 2 i bokmål, 2 i sidemål, 5 i engelsk muntlig, og 4 i tysk. Snittkarakter på hele 3 blank, hehe slå den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Huff du slo meg der Vaine. Du kom jo tross alt på pallen. ^_^ Husker ikke helt hva snittet mitt var, men lå et eller annet sted rundt/ i overkant av 5. Edit: En av mine nevøer har faktisk asperger og det er ikke vanskelig å merke. Endret 26. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 at aspergers er overdiagnostisert er ikke spøk en gang. Det er i tillegg ikke alle leger som tar tilstrekkelige tester, det er ingen nedre grense for autistiske trekk i sykdommen, eller nedre grense for talent innen eget emne, eller noen grense for nøyaktig hvor sosialt tilbakestående de er. Leger gidder heller ikke prøve å skille diagnosene fra hverandre, å se autistiske trekk som mulige tvangstanker, evner som det å faktisk bare være flink, og manglende sosial kompetanse kan komme fra miljø eller angsttyper. Edit: Det er blitt for lett å diagnostisere noen med Aspergers. Kan jeg bare spørre hvordan du vet så mye om dette ^___^ ? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 KATTA KLORE store merker! Jeg trodde du var tr00 jeg o_O Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 KATTA KLORE store merker! Jeg trodde du var tr00 jeg o_O Jeg er TROO mot kattepusene mine og sjærstn min :3 giggulz Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 tihi, så søtt^-^ er pusen din svart? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 KATTA KLORE store merker! Jeg trodde du var tr00 jeg o_O Jeg er TROO mot kattepusene mine og sjærstn min :3 giggulz *kremt* <_< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jei haij en heeeeelt svaijt pusekatt, og en hvit/bessssje. Og kjæresten ej hvit med litt jødt på tåpp. *kremt* Elsker-forhold skal jo være hemmelige da! Endret 26. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Does the carpet match the drapes? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) *kremt* Elsker-forhold skal jo være hemmelige da! Vet ikke hva du snakker om jeg. Edit: Psykoanalytisk litterær kritikk er litt skremmende. Lurer på hva de kan komme til å finne ut om meg ved å lese tekstene mine. :unsure: Endret 26. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan jeg bare spørre hvordan du vet så mye om dette ^___^ ? Jeg har flydd inn og ut av psykolog-, lege-, og psykiaterkontor siden jeg var elleve eller noe. Plukker opp litt her og der. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jei haij en heeeeelt svaijt pusekatt, og en hvit/bessssje.Og kjæresten ej hvit med litt jødt på tåpp. ginger? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Plukker opp litt her og der. Og hvis dere synes hun er smart/oppfinnsom nå, så burde du se hvordan hun greide å plukke med seg meg ut fra en lukket anstalt som lå vegg i vegg med psykiateren hennes. Hun syntes synd på meg, på samme måten man synes synd på en retarda stygg unge som blåser siklebobler i en undergrunnsfilm. ginger? Bare for øyeblikket. Does the carpet match the drapes? Sorry! Nei, teppet er blå/svart mens gardinene er hvite. Endret 26. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ginger? Bare for øyeblikket. Har hu bleik hud og fregner, samt spaghetti bolognese-farget hår "bare for øyeblikket"? o_o Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jepp! ...Eller, hun har verken fregner, blek hud, eller spaghetti-hår, så jeg vet ikke hva jeg skal svare for å komme i samsvar (HARR HARR) med dine forventninger! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hmh. Når noen går i andreklasse på videregående og skriver som dette blir jeg oppgitt(evt overgitt som min lærer sier^^). heh od det blir som i fjord trur jeg er på trening på dagen så sykkler ned på skolen med bank kortet å tar ut penger leverer di å sykkler opp på stadion i gjenn heh Endret 26. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jepp! ...Eller, hun har verken fregner, blek hud, eller spaghetti-hår, så jeg vet ikke hva jeg skal svare for å komme i samsvar (HARR HARR) med dine forventninger! Hvorfor sa du hun var ginger da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vel hun er ikke svart, mokkabrun eller gul, så tenkte hvit, eller; Cacausian var et litt mer passende ord. Med rødt farget hår. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hoho! Her er han åpenbart fornøyd med en lite gramatisk opptatt kvinne. Vetle sier (23:46): er alderig hjemme lengere så får ikke oppdatert meg så mye tss Vetle sier (23:47): enten er jeg hos kjæresten eller så er jeg på sånna trenings leiere eller sånn prøve spill hos klubber Vetle sier (23:48): så er det sykt deiligt å komme hjem eller til kjæresten å sette dei ned i sofaen..rundt 10 kommer jeg hjem fra kvelds trening å bare sitte med et kaldt glass cola med kjæresten rundt armen å på brystet heh å se på sendkveld å skal vi danse haha, .det er drømme kvelden vår .vis vi ikke gjør^^ Og nei, jeg skrev ikke tilbake til ham imellom 'innleggene'. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vel hun er ikke svart, mokkabrun eller gul, så tenkte hvit, eller; Cacausian var et litt mer passende ord. Med rødt farget hår. Det er en stor forskjell på normal, "hvit" hud + rødt, farget hår, og å være ginger. Harru ikke sett på South Park? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå