Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Beklageligvis så er det faglitteratur i sin reneste form jeg har klistret øynene til siden jeg sto opp kl 08.00. Endret 26. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ... av og til er jeg bare sjeleglad jeg ikke går på skole. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nei, nå skal jeg legge meg. Opp tidlig i morgen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har fri resten av uka + mandag i neste uke. Avspasering er finfint Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe jeg deler den oppfatningen noen ganger. Har muntlig fremføring i morgen, skal snakke om de forfatterorienterte metodologiene innen litteraturvitenskapen. Høres festlig ut, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe jeg deler den oppfatningen noen ganger. Har muntlig fremføring i morgen, skal snakke om de forfatterorienterte metodologiene innen litteraturvitenskapen. Høres festlig ut, gjør det ikke? Jeg ser ikke for meg at jeg kunne gjort noe sånt om så livet mitt stod på spill, og da mener jeg den akademiske delen, ikke viljedelen. Det å skrive formelt, og det å improvisere under fremføring, for ikke å snakke om å reflektere over tekster - har aldri vært min sterke side. Det har faktisk ikke vært en side av meg i det hele tatt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er faktisk helt enig med deg. Å skrive en akademisk tekst er ikke særlig morsomt. På videregående var jeg i mitt ess de gangene vi fikk litt mer "frie" tøyler på stiloppgavene, problemet var bare at jeg aldri hadde nok tid til å skrive ferdig. Tror gjennomsnittsstilen min var på 8-10 sider inkludert tentamen/eksamen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er faktisk helt enig med deg. Å skrive en akademisk tekst er ikke særlig morsomt. På videregående var jeg i mitt ess de gangene vi fikk litt mer "frie" tøyler på stiloppgavene, problemet var bare at jeg aldri hadde nok tid til å skrive ferdig. Tror gjennomsnittsstilen min var på 8-10 sider inkludert tentamen/eksamen. Heldig var du som greide å skrive stiler på mer enn 4-5 sider. Frie tøyler hjalp ikke meg noe særlig, da jeg ikke viste definisjonen av de ulike sjangrene noe særlig. En helt ræva fantasi var prikken over i-en. De eneste gangene jeg fikk 4 eller mer på stiler var på ungdomsskolen, da vi fikk skrive fortellinger. Mine fortellinger var forøvrig helt latterlige, men grammatisk korrekte, og det var det eneste som spilte noen rolle for lærerne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I dag har jeg sagt "fuck you!" til samfunnet og lekt med Lego. Det har vært awesome. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En kritisk fyr som er lege elno, sa nettopp til meg at "asperger's is one of those 'popular' overdiagnosed disorders at the moment". Heh. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En kritisk fyr som er lege elno, sa nettopp til meg at "asperger's is one of those 'popular' overdiagnosed disorders at the moment". Heh. Het han House til etternavn? :D Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I dag har jeg sagt "fuck you!" til samfunnet og lekt med Lego. Det har vært awesome. Ødela du det når du var ferdig? Det er det som alltid var det beste med Lego... å se avanserte konstruksjoner rives ned iløpet av sekunder:3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) @Vaine: Haha, sier han noe sånt i serien^^? Nei var faktisk ikke han. edit: Du kan bare prøve deg på å ødelegge den store lego technic traktoren jeg har satt sammen med masse luftsylindere(eller hva det nå heter igjen)!!! Endret 26. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Var ikke alltid så heldig. Den ville fantasien min gikk hardt ut over avsluttningen av teksten på ganske mange tentamner. I tillegg likte ikke Norsk/Engelsk læereren meg noe særlig virket det som. Hun nektet plent å gi meg noe høyere enn 5. Ufattelig irriterende å hele tiden lukte på 6eren, men aldri få den. Hun fant alltid et eller annet å trekke for selv om tekstene ofte var betydelig bedre enn andre som fikk samme karakter. På den siste tentamen vi hadde var jeg syk og fikk min eneste 4 i faget, også presterte hun å gi meg 4 i standpunkt. Språkfagene mine sto da med 4 i bokmål, 5 i nynorsk, 5 i Engelsk og 6 i Tysk. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 edit: Du kan bare prøve deg på å ødelegge den store lego technic traktoren jeg har satt sammen med masse luftsylindere(eller hva det nå heter igjen)!!! Det svir selvfølgelig litt i sjelen idet man river ned sine egne mesterverk, men den destruktive gleden ved å ødelegge er langt sterkere;D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ødela du det når du var ferdig? Det er det som alltid var det beste med Lego... å se avanserte konstruksjoner rives ned iløpet av sekunder:3 Ødelegger det aldri. Bygger bare videre på. Det er, og blir, awesome. Skal sortere ut all technic-legoen i morgen og så ta helt av. Det blir awesome. Du kan bare prøve deg på å ødelegge den store lego technic traktoren jeg har satt sammen med masse luftsylindere(eller hva det nå heter igjen)!!! Hadde aldri sånne kule ting jeg.. det nærmeste var bevegelige Bionicle-armer :-/ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Satan der forsvant den månedslinsen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) at aspergers er overdiagnostisert er ikke spøk en gang. Det er i tillegg ikke alle leger som tar tilstrekkelige tester, det er ingen nedre grense for autistiske trekk i sykdommen, eller nedre grense for talent innen eget emne, eller noen grense for nøyaktig hvor sosialt tilbakestående de er. Leger gidder heller ikke prøve å skille diagnosene fra hverandre, å se autistiske trekk som mulige tvangstanker, evner som det å faktisk bare være flink, og manglende sosial kompetanse kan komme fra miljø eller angsttyper. Edit: Det er blitt for lett å diagnostisere noen med Aspergers. Endret 26. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 KATTA KLORE store merker! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tror jeg også vil ha denne asparges sykdommen Sansynligvis bedre enn det jeg lider av nå i grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå