Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er en sykdom populært kalt skin writing. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Noen mennesker tror sikkert Allah står bak dette her :rolleyes: http://www.vgtv.no/?id=26995 Din teori? Min teori er at det (i likhet med hele den luftballong saken) er foreldrene som står bak, for oppmerksomhetens skyld. Hva de gjør for å skape teksten er det eneste interessante med hele greia da. Presse relieffer av teksten mot huden kanskje, hvem vet. Endret 26. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Velkommen til forumet, Nova! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva de gjør for å skape teksten er det eneste interessante med hele greia da. Presse relieffer av teksten mot huden kanskje, hvem vet. http://en.wikipedia.org/wiki/Dermatographic_urticaria De trenger bare dra fingrene over huden til ungen. Selvsagt er det foreldrene (eller den lokale imamen) som gjør det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En liten oppmuntring i en ellers Grå dag. !2 prosent på nedlastning på lef 4 dead 2 demo. ( Spørs om jeg gidder å spille da når det kommer ut) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva de gjør for å skape teksten er det eneste interessante med hele greia da. Presse relieffer av teksten mot huden kanskje, hvem vet. http://en.wikipedia.org/wiki/Dermatographic_urticaria De trenger bare dra fingrene over huden til ungen. Selvsagt er det foreldrene (eller den lokale imamen) som gjør det. Ah, jeg viste ikke om den sykdommen der. Takk for opplysningen Jeg regnet med Eplefe var sarkastisk da hun skrev 'skin writing', ser nå at jeg tok feil. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er sarkastisk for ofte når jeg ikke kan skrive om naturvitenskap (som jeg brenner dypt og inderlig for) uten å fremstå som det. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Som Flosshatt er inne på, så er en av de store ulempene med visse lærere at de absolutt skal ha masse Kunst og Håndtverk inn i fagene sine. Er jeg dårlig i Naturfag fordi jeg ikke er god til å bruke farger og lage fine overskrifter? Bør jeg få en dårligere mattekarakter fordi jeg ikke skriver så pent? Og nei, her snakker vi absolutt ikke om uforstålig skrift, vi snakker om "stygg" skrift. Jeg hadde til og med en lærer som nektet å samle inn kladdeboken i naturfag fordi den ikke hadde fint bind med dekor på. Nettopp det eg meiner. Eg har sett fleire bøker der innhaldet er så godt som det kan bli, og likevel så blir det ein 5ar fordi det ikkje var fine nok fargar. Edit: Fekk forreste Aspergers diagnosen min idag Endret 26. oktober 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Edit: Fekk forreste Aspergers diagnosen min idag Hurra, du er spesiell. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Edit: Fekk forreste Aspergers diagnosen min idag Da er vi 3 stk som har den diagnosen her på Gamer (som jeg vet om da...) Deg, lolidude (tror jeg) og meg. Hurra! Vi er spesielle. B) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Edit: Fekk forreste Aspergers diagnosen min idag Hurra, du er spesiell. Eg sa aldri at eg var spesiell, det er ein veldig vanleg diagnose (i følgje ein lege eg møtte så har 1 av 4 på universitet det, viss du også reknar med udiagnoserte ), eg berre informterte om det. Edit: Fekk forreste Aspergers diagnosen min idag Da er vi 3 stk som har den diagnosen her på Gamer (som jeg vet om da...) Deg, lolidude (tror jeg) og meg. Hurra! Vi er spesielle. B) Det er garantert fleire. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vi er alle spesielle (quote fra lange flate ballær) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sånn sett er vel jeg rimelig spesiell om ikke har aspergers, bare ikke liker mennesker og er smart. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hmm, er ikke så lagt fra å ha det selv, utifra karakteristikkene som nevnes for syndromet. I can has join group? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En liten oppmuntring i en ellers Grå dag. !2 prosent på nedlastning på lef 4 dead 2 demo. ( Spørs om jeg gidder å spille da når det kommer ut) Hvor får du den fra? Og er det til PC? If so, send en link! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hmm, er ikke så lagt fra å ha det selv, utifra karakteristikkene som nevnes for syndromet. I can has join group? Samme her Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En liten oppmuntring i en ellers Grå dag. 12 prosent på nedlastning på lef 4 dead 2 demo. ( Spørs om jeg gidder å spille da når det kommer ut) Hvor får du den fra? Og er det til PC? If so, send en link! Forhåndsbestile via steam Så dukka demoen opp i mine spill så da var det bare og laste ned Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 God kveld i stova. Hva skjer her? Jeg har lest så mye i dag at jeg frykter deler av øynene mine ble igjen i boka. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 God kveld i stova. Hva skjer her? Jeg har lest så mye i dag at jeg frykter deler av øynene mine ble igjen i boka. Kommet langt? Tanker? Jeg har forøvrig akkurat bikket over side 300 i Memories of Ice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå