Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En barnehage-stilling kan umulig være verre enn en telefonselger-stilling. ...Aldri mer... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Den var rettet mot deg ja, er det ikke fint da at noen tar sånne jobber også? Det er sikkert rimelig krevende til tider å jobbe i barnehage, og selvom du klarte deg selv når du var 2 så trenger man folk som kan gjøre drittjobbene. Drittjobb? Du har aldri jobbet i barnehage. Jeg skifter kanskje to bæsjebleier om dagen, og det tar 10 minutter til sammen. Da har jeg igjen 7 timer og 20 minutter med leking, avslapning i sofaen og et par måltider. Dessuten styrer du dagen i stor grad selv - gidder du ikke gjøre stort en dag setter du deg på ræva og lar ungene leke alene. Og ingen kan si noe på innsatsen din så lenge du følger med på at det går greit for seg. Vinteren kan riktignok bli litt kjip når det er som verst med kulde, men sommeren er desto bedre. 30 varmegrader, ute hele dagen og det er bare å ligge i gresset å nyte varmen. Add to that ale mødrene som kommer i sommerkjolen sin og jeg er villig til å sette en del kroner på at mitt yrke nok er bedre enn ditt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Te og honning må da vel funke ganske bra? Ps har stor respekt for jobben din altf4! Syns det er virkelig bra at noen på din alder faktisk gjør sånne jobber:) Jeg syns det er fantastisk. Endret 26. oktober 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En barnehage-stilling kan umulig være verre enn en telefonselger-stilling. ...Aldri mer... Jeg var telefonselger og jeg likte jobben(seriøst). Vi var på samme alder og alle hadde humor ang stillingen vår som telefonselgere, bra betalt var det også. Solgte Lodd for landsfobundet Mot Stoffmisbruk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Må skrive et dikt om enten krig eller fred på engelsk til i morgen. Ikke at det er veldig vanskelig, men jeg er så sinnsykt trøtt og sliten.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har hørt at sitronvann skal være godt for halsen Nøtte. Men te og honning er bra det, gyv innpå. Så blir du bra. Ta gjerne C-vitaminer for å forebygge og hjelpe til med å bli frisk av f.eks forkjølelse. Sa iallefall hun på helsekosten til meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Må skrive et dikt om enten krig eller fred på engelsk til i morgen. Ikke at det er veldig vanskelig, men jeg er så sinnsykt trøtt og sliten.. Simplicity!Eller. Krav om rim, eller bare skrive dikt? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Den var rettet mot deg ja, er det ikke fint da at noen tar sånne jobber også? Det er sikkert rimelig krevende til tider å jobbe i barnehage, og selvom du klarte deg selv når du var 2 så trenger man folk som kan gjøre drittjobbene. Drittjobb? Du har aldri jobbet i barnehage. Jeg skifter kanskje to bæsjebleier om dagen, og det tar 10 minutter til sammen. Da har jeg igjen 7 timer og 20 minutter med leking, avslapning i sofaen og et par måltider. Dessuten styrer du dagen i stor grad selv - gidder du ikke gjøre stort en dag setter du deg på ræva og lar ungene leke alene. Og ingen kan si noe på innsatsen din så lenge du følger med på at det går greit for seg. Vinteren kan riktignok bli litt kjip når det er som verst med kulde, men sommeren er desto bedre. 30 varmegrader, ute hele dagen og det er bare å ligge i gresset å nyte varmen. Add to that ale mødrene som kommer i sommerkjolen sin og jeg er villig til å sette en del kroner på at mitt yrke nok er bedre enn ditt. Tror jeg har hørt den nederste delen der før... Morsomt å trøste utrøstelige små barn. Men for all del, virker(!) som en ganske lett jobb. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Den var rettet mot deg ja, er det ikke fint da at noen tar sånne jobber også? Det er sikkert rimelig krevende til tider å jobbe i barnehage, og selvom du klarte deg selv når du var 2 så trenger man folk som kan gjøre drittjobbene. Drittjobb? Du har aldri jobbet i barnehage. Jeg skifter kanskje to bæsjebleier om dagen, og det tar 10 minutter til sammen. Da har jeg igjen 7 timer og 20 minutter med leking, avslapning i sofaen og et par måltider. Dessuten styrer du dagen i stor grad selv - gidder du ikke gjøre stort en dag setter du deg på ræva og lar ungene leke alene. Og ingen kan si noe på innsatsen din så lenge du følger med på at det går greit for seg. Vinteren kan riktignok bli litt kjip når det er som verst med kulde, men sommeren er desto bedre. 30 varmegrader, ute hele dagen og det er bare å ligge i gresset å nyte varmen. Add to that ale mødrene som kommer i sommerkjolen sin og jeg er villig til å sette en del kroner på at mitt yrke nok er bedre enn ditt. Det innlegget mitt ble formulert dårlig. Jeg synes ikke barnehagejobb er noe dårlig yrke, har 3 kamerater selv som har jobbet/jobber i barnehage nå. Og ja, ditt yrke er nok mer givende enn mitt, som er å stå i et murbygg å trykke på en grønn knapp i ny og ne. Jeg mente drittjobben var å bytte bleier, men som du sier er ikke det noen stor del av jobben. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Må skrive et dikt om enten krig eller fred på engelsk til i morgen. Ikke at det er veldig vanskelig, men jeg er så sinnsykt trøtt og sliten.. Simplicity!Eller. Krav om rim, eller bare skrive dikt? Det nok være litt riming, ja. Tror jeg lager meg en blanding av ting og tang jeg finner på nettet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er utrolig ekkelt og springe rundt "høy" på hodepinetabeletter... Er svimmel og døsig som bare det men har ikke vondt noen plasser da. bare når jeg hoster har jeg vondt i lungene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er utrolig ekkelt og springe rundt "høy" på hodepinetabeletter... Er svimmel og døsig som bare det men har ikke vondt noen plasser da. bare når jeg hoster har jeg vondt i lungene. Da må du la vær å springe rundt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hahaha ok da "figure of speech". Og vandre rundt eller bare sitte og se film eller ligge i senga for og være mer spesifikk... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg får aldri sånn effekt av hodepinetabletter jeg. Selv ikke når jeg tar to stk. 600mg Paracet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Zomfg! Dere som har windows 7 (og kansje vista) trykk windowsknappen + tab nå! Vet ikke om det bare er meg som er sykt treg, men det var sykt kult! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tar kanskje 4 hele paracet i året. (da i halve biter) Når jeg da tar to så sier det seg selv at det blir en overload på systemet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Zomfg! Dere som har windows 7 (og kansje vista) trykk windowsknappen + tab nå! Vet ikke om det bare er meg som er sykt treg, men det var sykt kult! Hva skjer? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Det er som alt tab bare awesome! EDIT: If you dont belive me, google it! Endret 26. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er som alt tab bare awesome! EDIT: If you dont belive me, google it! Uh.. Det er i Vista og.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Tror jeg har hørt den nederste delen der før... Morsomt å trøste utrøstelige små barn. Men for all del, virker(!) som en ganske lett jobb. Jeg passer på å nevne det hver gang, det er et uknuselig godt poeng Har vært ute og sagd ved med motorsag nå. Så på det som oppvarming til Left 4 Dead 2 i morgen. Håh, minnene! Endret 26. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå