Nøtte Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hehehe: "Vi fraråder deg derfor å bli med i Vektklubb.no" Kan dere da slutte å sende reklame! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fy fader Merlin er utolig bra serie! Sitter å ser på sesongavslutningen nå... Får frysninger nedover ryggen! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=NAiMXe3wpB8 Når den er ferdig skal dere få se noe som vil blow-your-minds. Edit: ser nå at Youtube har prestert å rotere videoen. Awesome. Edit2: la meg presisere at den stemmen bare brukes når jeg er klar over at noe filmes. Radiogenet fra min bror ligger mye i kortene der. Endret 26. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Edit2: la meg presisere at den stemmen bare brukes når jeg er klar over at noe filmes. Med andre ord: Han høres litt som ho her Endret 26. oktober 2009 av Erik Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Nå har jeg en italiensk film-regissør for hvert tiår i perioden 60-80 tallet. 60tallet: Sergio Leone 70tallet: Dario Argento 80tallet: Lucio Fulci. Og alle er født i Roma o_0 Endret 26. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Faen ta Forza 3. Jeg skal på jobb om fire timer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Slik. Nå er den rotert. Kvaliteten blir bedre etterhvert som Youtube får mer tid til å jobbe med den. http://www.youtube.com/watch?v=NAiMXe3wpB8 Nekter å dobbeltposte. God natt! Endret 26. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Meh. God morgen. Jeg skjønner ikke hvorfor mamma først ber meg vekke lillebror, og så ringer ti minutter før det er nødvendig for å forsikre seg om at jeg er våken. Hvis hun ikke stoler på at jeg kommer meg opp i tide kan hun begynne å komme hjem på søndager. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 GOD morgen? Hvordan våger du å si noe sånnt? Det er slett ikke en god morgen, eller dag for den saks skyld. I dag og i morgen skal oppgaven fremføres, og jeg er 99% sikker på at det kommer til å gå den veien høna sparker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 To og en halv times søvn er ikke nok. Nananana. Spille Heroes til skolen starter nu. Lenke til kommentar
Simpsons_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 god morgen ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 "Livet kan bare forstås baklengs, men det må leves forlengs." -Søren Kirkegaard. Står på den søte lille skjermen vi har i aulaen. Ene gutten som går i tredje klasse utbrøt "Hva faen skal DET bety?! Hallo. Det er jo FULLSTENDIG meningsløst." Sukk. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 God morgen folk. Hvordan har dere det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Eg vurderer å byte hovudmål. Nynorskdebatten har no flytta seg inn på facebook, og eg kjenner det irriterer meg grenseløst når nokon på vennelisten min melder seg inn i "Fjern nynorsk frå skulen for godt!"-gruppa. Eg likar nynorsk, eg. Kan ikkje forstå kvifor folk skammer seg sånn over å vere norsk at dei skriv dansk konsekvent, og i tillegg legg noko som er nærmare gammalnorsk enn bokmål for hat. Er det kun at dei ikkje forstår det, ikkje klarer å lære seg fleire bøyningsmåtar? Når eg les nynorsk smiler eg. Einaste problemet mitt når eg skriv nynorsk er hokjønn. I Bergen brukar vi ikkje hokjønn, kun felleskjønn og inkjekjønn. Jaja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 God morgen folk. Hvordan har dere det? Jeg er trøtt. Og burde trolig hatt 2-3 timer til med søvn.. Jeg velger å skylde på The IT Crowd. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I Bergen brukar vi ikkje hokjønn, kun felleskjønn og inkjekjønn. Jaja. Med andre ord: easy mode Og IT Crowd er ein god unnskyldning for å vere trøtt Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 God morgen folk. Hvordan har dere det? Ikke noe særlig bra, føler meg dårlig. Tror jeg begynner å bli syk. Jeg er trøtt. Og burde trolig hatt 2-3 timer til med søvn.. Da er vi to. Jeg velger å skylde på The IT Crowd. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Gjelder ikke bare Bergen det. Ingen bryr seg om du sier "en jente" (ikke jeg heller). Nynorsk irriterer meg forsåvidt. Jeg synes det er surt å få en dårlig karakter for noe som vi nesten ikke har om på skolen, da jeg kan LESE nynorsk uten problemer. Endret 26. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå