Bloodlines Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva mener du, har du ikke stilt klokken en time tilbake ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Klokken er nå 22:22. Noen andre enn meg som ikke liker Freia Melkedrøm? Den med karamell var bare.. vond! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ah snart ferdig med magasinet, fant ut at jeg måtte ekspandere antall sider jeg skulle bruke på feature reportasjen tok litt mer plass enn jeg trodde, blir vist 6 istedet for 2 sider. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Klokken er nå 22:22. Noen andre enn meg som ikke liker Freia Melkedrøm? Den med karamell var bare.. vond! Youghurt og bringebær. OM NOM. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Den har jeg ikke smakt, men den med.. var det karamell og.. nøtter? Den var ihvertfall forferdelig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Klokken er nå 22:22. Noen andre enn meg som ikke liker Freia Melkedrøm? Den med karamell var bare.. vond! Youghurt og bringebær. OM NOM. Indeed. Er en del som ikke liker den heller av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Så nettopp inglorius basterds på kino (treig, i know, husk jeg bor i gokk) Den var awesome! God natt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Autumn, Storm and Demon The laughter I once heard, when the frost in her hair was a crown the whole-hearted love, not uttered in words as her lips awoke the whole town Time will pass as night time blooms And our happiness, like storms, have passed When love the shape of autumn assumes Only loneliness will last. Endret 25. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Harrys hundre høye høner hoppet høytidelig hvert halvår. Awesome? Random? H-ete? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Huff, nå er jeg inne i en slik periode hvor jeg ikke orker å poste på forumet lenger. Heldigvis går dette i bølger, om et par uker er jeg forhåpentligvis tilbake i god gammel form. Noen som har vært i New York og som har noen tips til spill, film og/eller cd butikk eller en hvilken som helst annen fet butikk jeg bør dra innom mens jeg er der? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er i New York uken før Paisley. Hvor skal vi ta bilde av samme plassen? Skal jeg skrive "Laland" på et toalett eller noe, så kan du ta bilde av det og laste det opp her? :o Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nettopp kommet hjem fra MUSE konsert i spektrum. Det var FUCKING AWESOME!!! Til og med The wolf sweater ble tamt i forhold. Vilt, vilt, vilt fett! Nå gjelder det bare å dusje og stupe i seng, god natt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du tror det er wolf? Hæ?! Du tror det er wolf? Skal gi deg en wolf jeg.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du tror det er wolf? Hæ?! Du tror det er wolf? Skal gi deg en wolf jeg.. Nei, dette er en wolf: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er mye hottere enn Wolf Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg siktet til denne: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 FKH hadde knust alle de lagene der lett Merkelig at VI er i eliteserien og DERE taper mot Trysil. Øy, ikke diss Nil-Trysil. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 ERROR VANT MINE INTERNETZ FOR DAGEN Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Takker og bukker. De blir herved overført til Muse fordi de lett fortjener det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå