Eplefe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Snakker om å suksessfullt drepe tråden. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dere som har Twitter: Når det står "Erased" som siste "tweet" liksom, betyr det at personen har slettet kontoen sin? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Miss Mosh @ DA (NSFW) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 24. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Aktiviteten er ikke hva den en gang var. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bråkete sketsjer ftw. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Folk er vel ute og fester eller no sånt. Gamle MadTV er best. De nyere sesongene er bare no rølp. Endret 24. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hva er det for slags søtsaker? Også 17 kg!?! Herre... Litt sent svar, men: 6kg hagelslag (sjokolade-strø opplegg som man har på brødskiva. Evig godt!) x antall kg honning-brød (firkanta små søte brød, som på tross av navnet ikke smaker honning) 6 pakker Stroopwafel (honning-kake, super deilig når de varmes opp!) 1 pakke apfelstraap (eplesirup eller noe sånt, er ikke helt sikker) og noe annet stæsj. Mormor er hollandsk og som Shampoo sier så er de glade i søtsaker der. Mamma har alltid tenkt på å finne en internettbutikk hvor vi kan handle søtsaker, men hun har aldri fått gjordt det. Når jeg fant en fin nettside i dag ble det litt "shopping rampage" Nederland/Belgia er rå på godteri. Så sant som det kan bli! Edit: Jeg har forresten også laget min første ordentlige middag helt på egen hånd i dag! :o Den var sammensatt av kokte poteter, kokte gulrøtter, nakkekoteletter av svin og bernaisesaus (sistnevnte var dessverre fra pose). Ble enormt med stress når jeg måtte time fire forskjellige ting. Mye vanskeligere enn noe annen micro-managing jeg noen sinne har gjort i et spill Endret 24. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Lykke til med å lage bernaise fra bunnen av uten å klikke og pælme gryten ut av vinduet, spesielt om du har planer om å multitaske. Jeg lager -alltid- bernaise fra pose, og de få gangene årlig jeg må lage det fra bånn blir det mye bannskap og besvergelser som flyr i alle retninger. HAT. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det var det jeg tenkte på når jeg valgte å lage fra pose Faren min lager fra bunn av, og jeg tenker bare "skrekk og gru". Er jo en ting jeg eventuelt må lære, men jeg tar det etter hvert når jeg blir litt mer erfaren. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Eneste gangen en skal lage saus fra bunnen av, er når du skal lage brun saus. Lite vits å lage bernaise eller eventuelt andre sauser fra bunnen av når de på pose smaker like bra. Mener nå jeg. Hvorfor gjøre det så vanskelig for deg selv liksom? Endret 24. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Gamle MadTV er best. De nyere sesongene er bare no rølp. Ja, det var forbanna mye bra når Sasso og gjengen var med. Når det er sagt, så syns jeg mye av det nye er artig, og overaskende nok ler jeg nesten mest av han fyren som var å ufattelig teit i de dyrevideoene på Animal Planet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=8K6xxlWQMlA Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Lorraine er hakket for irriterende for meg. Kan være jævlig artig men jeg får mest noia. Samme med han "look what I can do"-gutten. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Eplefe fikk du meg til og få lyst på en pacman på handa (mellom tommellen og handleddet) eller en sylvanas eller noe på det typiske overarmen stedet, tar i mot forslag på andre steder siden det blir så "slik som alle andre" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg skal ha et helsleeve, så jeg har ikke noe forslag. Jeg vurderer sterkt å dedikere hele ryggen min til noe Yann Black. Selv om jeg sikkert må vente et år for å bli tatovert av ham. Eller mer. Litt som å bestille time hos Don Ed Hardy. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kan vi få bilder nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Off Topic: Noen klassikere med Morten Ramm: http://www.youtube.com/watch?v=VahxNgR_-x0 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 backstabber: Var det meg du snakket til? I så fall; nei. Dere kan derimot få når jeg er ferdig med første timen. Tegnetime på torsdag (Zealuu skal tatovere seg på onsdag), og så første syvtimers-økt den 5. november, ny femtimers-økt 4. desember og siste femtimersøkt 8. januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå