Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har klassen planlagt klassetur til neste år. Vi har bestemt oss for syv dagers Cruise skip i Karibien. Til dette regner vi rundt 10.000 kroner per elev og eventuelt lommepenger. Siden vi går media og kommunikasjon har vi neste år muligheten til å lage skolekatalogen på vår skole. Gjør vi dette får vi 80.000 kroner av skolen noe som vi uansett kommer til å gjøre. Vi har bestemt oss for å lage annonse i aviser der vi tilbyr våre tjenester som webdesign, reklamefilm, reklame grafisk og logodesing. Allerede i dag fikk vi tilbud om å lage en webside for 5.000 kroner, så dette kommer nok til å gå bra! Gleder meg i hvertfal stort. Vi kommer til å reise i påskeferien :)

 

Har et lite spørsmål dog. Må man være 18 år for bli med på Cruise skip? Er bare et par som er 18 eller eldre så må vi ha med en voksen, tror nok en lærer blir med uansett, men bare for sikkerhets skyld.

 

Uansett, nå blir det neste det å få snakketl litt rundt med diverse reisebyråer. Ellers skal vi forsøke å få spons av et diverse banker her i byen. Håper på det beste :D

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Må ikke være 18, har ei vennine som har reist på cruise flere ganger.

Edit: hvilket år går du Genetics? kan ikke huske og å spurt.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
I dag har klassen planlagt klassetur til neste år. Vi har bestemt oss for syv dagers Cruise skip i Karibien. Til dette regner vi rundt 10.000 kroner per elev og eventuelt lommepenger. Siden vi går media og kommunikasjon har vi neste år muligheten til å lage skolekatalogen på vår skole. Gjør vi dette får vi 80.000 kroner av skolen noe som vi uansett kommer til å gjør. Vi har bestemt oss for å lage annonse i aviser der vi tilbyr våre tjenester som webdesign, reklamefilm, reklame grafisk og logodesing. Allerede i dag fikk vi tilbud om å lage en webside for 5.000 kroner, så dette kommer nok til å gå bra! Gleder meg i hvertfal stort. Vi kommer til å reise i påskeferien :)

 

Har et lite spørsmål dog. Må man være 18 år for bli med på Cruise skip? Er bare et par som er 18 eller eldre så må vi ha med en voksen, tror nok en lærer blir med uansett, men bare for sikkerhets skyld.

 

Uansett, nå blir det neste det å få snakketl litt rundt med diverse reisebyråer. Ellers skal vi forsøke å få spons av et diverse banker her i byen. Håper på det beste :D

 

10000 hørtes lite ut i mine ører!

80000 er ganske så mye for å lege en skole katalog da:-) hehe heldig dere ja!

Om dere gjør en bra jobb på design fronten og webside fronten har der ejo starks litt mer muligheter for å skffe mer penger ja!!

Det med aldergrensa er jeg straks litt mer usikker på så det tør jeg ikke svarte noe konkret på!

Regnes dette som en klasse tur eller en skoletur? (privat arrangert eller skolen som arrangerer?)

Hmmm å få noe sponsing av banker til en slik tur tror jeg blir vankselig! Har dere noe faglig utbytte av turen? Er vel første spørsmålet som dukker opp i en evt sponsing. Har banken noe igjen for å sponse dere? hva kan dere gjøre for banken for at dem skal sponse dere? Dette er bare noen tanker som dukket opp i mitt hode da... Men dere skal ha pluss for at dere faktisk prøver da!!

Lenke til kommentar

Takker for et godt svar Nøtte, nei Jonas, bor i Haugesund.

 

10.000 er bare ca summen. Vi har funnet at reise med et Cruise skip koster rundt 7000 kroner, men så blir det litt ekstra med flybiletter. Om noen hadde visst noen gode Cruise hvor vi kan studere litt rundt hadde det vært morsomt. Akuratt nå har vi sett cruise til 6000 kroner per person, all mat inkludert, men et lite minus er at avgangen er i Miami, blir fort dyrt om vi skal reise tur-retur Miami-Norge. Det vi tenkte var å ta et Cruise skip fra London, og så skaffe billige biletter til London.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...