Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Awesomeness. This is it. And this as well. Yes. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Første donald siden/stripen som har fått meg til å le på leeenge. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 You just blew my expectations of awesome out of proportions. Awesome. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har ikke særlig lyst til å gå på jobb i dag. Men penger = Awesome! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Live Stream snart <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Omg omg omg! DET ER MINDRE ENN EN UKE TIL TEGNETIMEN MIN. Snart kommer både Mario, Sylvanas og Vault Boy til å være permanent tegnet på kroppen min <3 Edit: Jakte på dagens Suicidegirl nå. Endret 24. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Eplefe kastet awesome ut av parken og erstattet han ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Live Stream snart <3 Av hva? Snart kommer både Mario, Sylvanas og Vault Boy til å være permanent tegnet på kroppen min <3 Dette trenger ingen kommentar. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hjemmelaget pizza til middag i dag! Jeg har ikke ord for hvor godt det er, den må bare oppleves.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hjemmelaget pizza til middag i dag! Jeg har ikke ord for hvor godt det er, den må bare oppleves.. Risengrynsgrøt fra Toro til middag idag, less than awesome. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Yes, etter litt spørring på mail har jeg fått vite at Platekompaniet vil sende ut MW2 Presige Edition to dager før release, såfremt de får pakken tidlig nok på lager. Får ikke sporingsnummer, men er vel bare å stikke innim postkontoret med legitimasjon for å sjekke. Platekompaniet har lager i Oslo, og jeg bor i Oslo, altså er det vel en rimelig sjanse for at jeg får spillet dagen før release, kanskje hele to dager? Endret 24. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 What, så vi som har bestilt PE der er sikre på å få den? Suvlak! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Første donald siden/stripen som har fått meg til å le på leeenge. De eldste avis-stripene til Donald er jo de beste, "God Gammel Årgang" bøkene f.eks. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jepp, det er vi. Fyren jeg snakket med sa at de har sikret seg et eksakt antall PE's, og at alle disse nå er bestilt, derfor fjernet de produktet fra sidene sine for noen dager siden. Altså er vi sikret og få den, og vi kan få den før release! EDIT: Og kan noen fortelle meg hva Suvlak skal bety? Endret 24. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg skal legge ut fullstendig uferdige bilder av tatoveringen. Får jeg med meg Zealuu får dere se progress-bilder òg. Jeg har i dag kranglet/diskutert med Zealuu om hvem som skulle være dagens SG. Hans ønske slo igjennom til slutt, så bare så dere vet det, det er HAN som har valgt henne. NSFW. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg vet egentlig ikke selv, Mokko. Jeg fant det på. La oss si at det betyr awesome. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ok. Suvlak er et ganske horkanik uttrykk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Og hva betyr horkanik? Overbrukt? Voldtatt? Mishandlet? Endret 24. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det betyr noe sånt som.. Ja, hvordan skal jeg forklare det.. Trabulato? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ah, så klart, at jeg ikke skjønte det. Føler meg litt jedga nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå