Nøtte Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gode gamle chuck viste jeg om men Rick Ante jeg nada om! Festlig! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva skal jeg skrive? =) Edit: http://skattelister.no/skatt/sok/?q=Chuck+Norris http://skattelister.no/skatt/sok/?q=Rick+Astley Pm`et deg, takk skal du ha Laland! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Synd de ikke har noe tilsvarende om du søker på MacGyver :| Endret 23. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hjemme og skal sette inn Borderlands også spille litt i dag, i morgen får jeg arbeidet litt med en skoleoppgave. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nå venter jeg på at en kamerat skal komme seg bort til meg, så vi kan stikke på butikken å handle inn snacks. I mellomtiden slår jeg ihjel tiden med å spille WoW, føles rart å spille det igjen, er et par uke siden sist. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette var virkelig aktivitetens dag her inne. Får jo så vidt med meg hva folk skriver...Noe jeg har gått glipp av eller? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har vondt i hodet... Vært borte hele dagen. Først var jeg på Rikshospitalet også på handletur med mamma. Kom jo hjem klokka 6. Sliten nå, skal bli godt med mat. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Spilt noen mixer i CS:Source og moset HS. Endret 23. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vil også ha Borderlands ._. og Forza Motorsport 3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Huff ukene går ALTFOR fort. Hvis noen av dere kan kontrollere tiden, så ville jeg satt pris på at dere kunne gjøre den 10 hakk roligere. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Endelig ferdig med prosjektet Chill resten av helgen Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Kan noen gi denne fyren en Medal of Merit eller noe. Verkene hans er ganske enkelt fantastiske. alexiuss @ DA that is. Endret 23. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da har jeg eid folk som bare det i HoN, tror jeg begynner å bli for god for folk flest. 17 kills, og 3 deaths samt hadde jeg 30 assists. Ganske bra vil jeg si. Endte opp med at jeg single shotta folk som bare det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan noen gi denne fyren en Medal of Merit eller noe. Verkene hans er ganske enkelt fantastiske. alexiuss @ DA that is. Har desverre ikke noen Medal of Merit å gi, men det er uten tvil et fantastisk bilde. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan noen gi denne fyren en Medal of Merit eller noe. Verkene hans er ganske enkelt fantastiske. alexiuss @ DA that is. Har desverre ikke noen Medal of Merit å gi, men det er uten tvil et fantastisk bilde. Ta en titt her RoR Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er helg! Ikke jobb i morgen! Omg. Nesten så jeg har lyst til å drikke meg full for å feire. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Bah! Her prøver jeg å gjøre noe fornuftig mens jeg venter på at loadingen på HoN blir ferdig så skal jeg kaste noe papir på pulten. Hva skjer? Jo jeg klarer å kutte meg opp mellom tommel og pekefingeren. Nå har jeg en grunn til å mislike rydding. EDIT: Var et papirkutt. Endret 23. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vaenas, det kom til meg som fra oven: E-en i endGame (en av dem) kan være PacMan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå