Erik Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skal på TV-jakt på elektromessa. Er ingen ekspert på området, noen som vet om noen selger-triks jeg må passe meg for? Den delen hvor du ikke kjøper på nett Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er psykologi på høyt nivå ja. Med skikkelig utdannelse som selger har man psykologi som fag tipper jeg. Men husk dette 37" og under så er det ikke vits med HD-ready skaff HD klar, billigere også er det absolutt ingen forskjell. Det grunnet skjermstørrelsen. Er dette jeg har blitt forklart av en TV produsent. Du burde også se om den har 100 hz eller 50 hz skjerm, 100 hz er best som sagt, men prisen stiger. Så på to like modeller bortsett fra at hzen var forskelig så var 100hz 2000 kr dyrere, her kostet skjermen bare 4000 fra før av. Eller bør du sikre at tven har en av knapp, som faktisk slår tven helt av, viktig når du vil spare strøm også når du skal ut på fest og blir kanskje borte i en 24 timer. Ellers er det LCD du vil gå for. På plasma hvis du kobler i en pc så kan ikke skjermen være på i mer enn 8 timer, gjelder faktisk alt med stille stående bilde. Hvis du likevel har den på i mer enn 8 timer så vil skjermen brenne fast de stille stående delene. Morsomt å alltid ha taskbar der når du gjør ting. Ellers er det ganske fint. Nå er det god natt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Wow... jeg ville bare ha en bra TV, jeg, men dette er visst et psykologisk spill på toppnivå. Hadde jeg vært som Laland hadde jeg sagt "awesome" nå, men siden jeg er Bamse, sier jeg istedet: Suvlak. Awesome er awesome. Jeg har lenge vært på nippet til å kjøpe en 50" Samsung plasma, men har bestemt meg for å vente til januarsalget. Med bursdag 6. januar tør jeg håpe på LED Edit: med ètt sted går genseren. Den går rett i skittentøyskurven nå som jeg skal legge meg. God natt! Endret 22. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Og stille ble det gitt. Tror jeg skal benytte anledningen til å ta meg en røøøøk. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Endgame er et skikkelig 2009 ord Hører det overalt om dagen. Sier du? Var noe jeg kom opp med etter å lest en manga, eneste mangaen jeg har lest forøvrig. Yup! Eneste jeg kommer på i farta er nyeste Megadeth album, men jeg mener å ha hørt ordet masse i år. Alex Jones film og en annen film som heter det også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vil ha pizza-snurrer. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 God morgen. Idag skal jeg holde tale på familiefest, men først mine obligatoriske 7.5 timer bak tastaturet på Mazak Nexus 350 Matrix, en av verdens desidert råeste dreiebenker. Snakkas, ha en fisefin dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 God morgen. Jeg har sinnsvakt vondt i ryggen, men er liksom ikke verdt det å gå hjem når jeg er ferdig 0945. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 @Vaenas: Jeg hadde tenkt meg en 47" eller mer 100hz LCD-TV. Så på denne en stund, er noe sånt jeg er ute etter. Alt i alt: Det jeg er ute etter er en 47" 100hz LCD-TV, med god kvalitet i lyd og bilde, også videre, men jeg trenger ikke ustyrtelig mange ekstra funksjoner og dill dall som jeg aldri kommer til å bruke. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 God morgen. Jeg har sinnsvakt vondt i ryggen, men er liksom ikke verdt det å gå hjem når jeg er ferdig 0945. Er det en klage O.o? Høres ut som en fantastisk skoledag.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Er det en klage O.o? Høres ut som en fantastisk skoledag.. Det er fredagene mine. Jeg liker dem. Bare historie. Jeg har suicidegirls. Torsdagens: Et NSFW-bilde Dagens: Et NSFW-bilde Endret 23. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Å herregud, det er tremenningen min.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det en klage O.o? Høres ut som en fantastisk skoledag.. Det er fredagene mine. Jeg liker dem. Bare historie. Jeg har suicidegirls. Torsdagens: Et NSFW-bilde Dagens: Et NSFW-bilde Oi, hun dagens var søt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 HELG. Det er helg. Awesome. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Oi, hun dagens var søt. Har faktisk brukt henne før, men da tror jeg hun hadde alveører... Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ohh, helg allerede! Denne uka har gått fort! Nå er det bare å bestemme seg for hvilket spill jeg skal spille.. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg liker at bloodlines har sylvanas som avatar <3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jadda, da var det helg på Lakus. En helg uten stress, jobb eller regninger. Kun to nye spill og masse fritid ^^ En på jobben satte på denne sangen på jobb (Naturlig nok. Hvor ellers?) og jeg er hektet på den. Eek-A-Mouse – Don't Treat Her Bad: http://open.spotify.com/track/5DP0ZEHjqGwG6TGKQ85BT7 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Argh, jeg har lagt igjen mobilen på jobben. Kunne noen vært helt råe her og sendt en melding for meg? Hadde satt stor pris på Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hva skal jeg skrive? =) Edit: http://skattelister.no/skatt/sok/?q=Chuck+Norris http://skattelister.no/skatt/sok/?q=Rick+Astley Endret 23. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå