Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er psykologi på høyt nivå ja. Med skikkelig utdannelse som selger har man psykologi som fag tipper jeg.

 

Men husk dette 37" og under så er det ikke vits med HD-ready skaff HD klar, billigere også er det absolutt ingen forskjell. Det grunnet skjermstørrelsen. Er dette jeg har blitt forklart av en TV produsent. Du burde også se om den har 100 hz eller 50 hz skjerm, 100 hz er best som sagt, men prisen stiger. Så på to like modeller bortsett fra at hzen var forskelig så var 100hz 2000 kr dyrere, her kostet skjermen bare 4000 fra før av. Eller bør du sikre at tven har en av knapp, som faktisk slår tven helt av, viktig når du vil spare strøm også når du skal ut på fest og blir kanskje borte i en 24 timer. Ellers er det LCD du vil gå for. På plasma hvis du kobler i en pc så kan ikke skjermen være på i mer enn 8 timer, gjelder faktisk alt med stille stående bilde. Hvis du likevel har den på i mer enn 8 timer så vil skjermen brenne fast de stille stående delene. Morsomt å alltid ha taskbar der når du gjør ting.

 

Ellers er det ganske fint.

 

Nå er det god natt :)

Lenke til kommentar

Wow... jeg ville bare ha en bra TV, jeg, men dette er visst et psykologisk spill på toppnivå. Hadde jeg vært som Laland hadde jeg sagt "awesome" nå, men siden jeg er Bamse, sier jeg istedet:

 

Suvlak.

Awesome er awesome. Jeg har lenge vært på nippet til å kjøpe en 50" Samsung plasma, men har bestemt meg for å vente til januarsalget. Med bursdag 6. januar tør jeg håpe på LED

 

:D

 

Edit: med ètt sted går genseren. Den går rett i skittentøyskurven nå som jeg skal legge meg. God natt!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...