AltF4 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lite å gjøre på jobb idag og. For dere som ikke ser hva det er, så er det en 200 lapp brettet som en skjorte. Kunden ble ganske nysgjerrig da jeg gav ham den der i vekslepenger. Opskrift mann! Gi meg oppskriften! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vil bli ferdig med kjølevanns prosjektet nå, vil ikke skrive mer Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Oppskriften Mange takk. På tide å finne senga. God natt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Do it! Hva er folket's planer for morgendagen da? Jeg skal på Rikshospitalet klokka 12.30, også skal jeg på handletur. Endret 22. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Bare jeg som ikke får frem de siste innleggene i denne tråden, med mindre jeg klikker direktelinken til innlegget i Småprat-subforumet? edit; glem det, hadde vist 2 tabs oppe av denne tråden. Den ene nektet å oppdatere seg. Endret 22. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 INTERNATIONAL CAPS LOCK DAG, IDAG Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 <JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z<JonTG> wait, shit Natta. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tar kvelden selv jeg. God natt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Og natta fra meg også. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tar kvelden nå. Må bygge styrke før jeg skal løpe langt i gymmen. (ca. 1,3 mil ) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skal på TV-jakt på elektromessa. Er ingen ekspert på området, noen som vet om noen selger-triks jeg må passe meg for? Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg stikker også til sengs nå. God natt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lagde min egen skjorte. Litt smått med en hundrelapp, men det var det eneste jeg hadde liggende.. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Prøvde selv med en hundrelapp, din ble betydelig mye bedre for å si det sånn Forøvrig et veldig bra triks Vaine Tar kveld nå jeg også Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Skal på TV-jakt på elektromessa. Er ingen ekspert på området, noen som vet om noen selger-triks jeg må passe meg for? Ikke hør på den i det hele tatt, de snakker bare bullshit. Bare spør om en ting: Får du profitt for det du selger? Og du merker lett om de juger, hvis de svarer ja så er alt de sier bullshit. Selgere ser på deg som person i 10 sekunder også vet dem hvordan de binder deg rundt lillefingeren. Faren min er utdannet selger, og som han sier så kan dem etter 10 sekunder tulle en person rundt lillefingeren og selge akkurat det de vil. Edit: God natt. Endret 22. oktober 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Wow... jeg ville bare ha en bra TV, jeg, men dette er visst et psykologisk spill på toppnivå. Hadde jeg vært som Laland hadde jeg sagt "awesome" nå, men siden jeg er Bamse, sier jeg istedet: Suvlak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå