REALRAW Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Snakker Mattulfsk, et flott språk. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Et flott "språk" er forsåvidt noter. Med dem skal jeg oppnå mitt ultimate mål å spille denne feilfritt før utgangen av Januar 2010. http://www.youtube.com/watch?v=bC6RfgINh0A Prologen til FFIV (anbefales å sette opp lyden) Endret 22. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ari Gold braser inn på en stevne med Amerikas fremste finanskvinner. http://www.youtube.com/watch?v=HNDALPEA_ls Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Prøvde Fruits mentos og Pepsi Max sammen med en kamerat i dag. Ble ikke like bra som Diet coke og mint mentos, men det funka ganske bra! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Her er aktiviteten på topp ser jeg. Tøys og tull? Prater du ikke Shampiansk? Lær oss, O store mester Endret 22. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tøys og tull? Prater du ikke Shampiansk? Dessverre ikke Da faller jeg liksom litt utafor pollen kan du si. Vil så gjerne bidra serru, kan du lære meg a? Kommer ordbok iløpet av... Neste år? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 huff, jeg trenger vilt et kostyme til halloween. Fant noen fete amerikanske sider hvor det var mye fett, men er redd det tar litt lang tid å få sendt kostyme derifra til Noreg. Tips til hva jeg kan være? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Får å gå imot strømmen slettet jeg stemmen min å stemte på Jedga @ Paisley: Liksminke og vannkjemmet hår. Eller griseblod i ansiktet og vanlige klær og liksminke. Endret 22. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå skal jeg ikke prøve å påvirke dere, men STEM PÅ SUVLAK! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Eventuelt gå i keiserens nye klær, men det er vel kanskje ikke lov det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men.. vi glemmer alle to ting. Èn. The Game. To. I WAS FROZEN TODAY Carry on. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Blir snart nødt til å be Jan Thomas om å si The Game is over. Det eneste som kan få "The Game" til å slutte, er hvis Jan Thomas sier "Oh my god, oh my god, the game is over" på STV. Sorry, my bad. Endret 22. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå skal jeg ikke prøve å påvirke dere, men STEM PÅ SUVLAK! Det var absolutt ikke derfor jeg stemte på SUVLAK! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Dette er deprimerende, jeg må sitte se på Brutal Legend bli spilt mens jeg selv skriver den kjedeligste oppgaven hittil i år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) SUCLAK? Fuuck SUVLAK. Stem LAKUS! (Nei, jeg aner ikke hva dere prater om) Nå står jeg her og håper på at kjørelæreren ikke kommer slik at jeg slipper kjøretime i dag. Har ikke lyst til å kjøre med en middelaldrende fyr ved min side som konstant fyller opp tørre-vitser-koppen med vitsenes svar på sagflis. Jeg har lyst på bil, men ikke å sitte med sånt. Huff. Be til gud om at han ikke kommer, alle mann (og kjerringer), så får vi se om gammeln gjør som jeg vil. Edit: OG MENS JEG SKREV DET SÅ KOM HAN!!! FUUUCK! ... hade... Endret 22. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Huh, Alone in the Dark er da ikke sååååå ille som folk skal ha det til? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jo. Det er så ille og enda verre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Demoen var kul imo, men jeg har holdt meg unna spillet. Kan sikkert være noe jeg kan kjøpe for så å bytte på gamestop da ;P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nesj, fysikk-gåtene er jo faktisk ganske fiffige, og det samme er omgivelsene og home-made candy'et. Er bare så synd at det tekniske og kontrolleren er såpass vrang, hvis ikke ville dette spillet vært helt kanon. ...Og selvfølgelig et litt større ord-forråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå