Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvis de klarer å få til det de håper på så tro jeg det kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Var det alt du hadde? Hadde forventet en slags mini-wall of text jeg nå slik at vi kan slite ut fingertuppene våre! ...men jo, det kan bli bra, men jeg ser ikke hvordan David Cage skal klare å forandre menns syn på sexy-kvinner i spill ved ¨la de strippe. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Og da sier jeg natta. EDIT: Nå har MW2:Prestige Edition blitt fjerenet fra Platekompaniets sider, jeg finner den hverken ved søk eller på den gamle linken. Det kan umulig bety at de "ikke får den inn likevel", og at vi som har bestilt ikke får, det må vel heller bety at de er "utsolgt"? Håpe, håpe, håpe... :o Endret 21. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Og god morgen. For kort natt.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er på skolen med en grusom hodepine, og er ihjeltrøtt. Dette kommer til å bli en lang dag. Forresten, er det noen andre enn meg som har problemer med å surfe forum fra mobilen? forumet blir på en måte delt, og det er umulig å logge inn. Litt frustrerende... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Og god morgen. For kort natt.. Jeg sovna ved 5 tiden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jesus. Soveproblemer eller frøs du fast foran pcen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Denne skolen er litt for rød for min smak, og det er litt slitsomt i grunn. Så... hva er folkets planer for dagen? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 God Morgen og snart God Natt. Sitter på skolen, dautrøtt, med 2 timer R1 Matte og 2 timer Historie... Men jeg kommer meg vel igjennom denne dagen også, har forsåvidt brukt noe av dagen hos tannlegen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Noen som har en ide om hvordan jeg kan lage en logo til et magasin med navnet "endGame"? Altså ikke hvordan den helt skal se ut, men sånt som om den skal inneholde en spillkontrol f.eks. Edit: God morgen forresten. Endret 22. oktober 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg fryser. Alle vinduene står åpne, og jeg får ikke lov til å lukke dem. Det er iskaldt her @Vaenas: Er så lite kreativ, og eier så og si ingen fantasi nå for tiden. Alt står helt stille, så er nok ikke til noe hjelp. Angrer egentlig på at jeg valgte å gå tredje året på media, særlig hvis det forsetter sånn... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg har også mistet min kreative sans. -_- Edit: Men media kan være morsomt fortsatt da, men blir litt mye av det å sitte foran pcen dog. Trodde jeg hadde trykket på edit knappen ikke post ny. Endret 22. oktober 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Endgame er et skikkelig 2009 ord Hører det overalt om dagen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Morgen=Whoopadoo Taghor whoopadoo! Hva snakker vi om? =) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Wow, hele ni poster siden jeg sto opp, for en aktivitet. Fikk 5+ på en artikkel om Henrik Ibsens aktualitet, om noen lurte. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Wow, hele ni poster siden jeg sto opp, for en aktivitet. Fikk 5+ på en artikkel om Henrik Ibsens aktualitet, om noen lurte. Gz! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan man lage en poll over det aller aller beste potetgullet? Få litt skikkelig forbrukerstoff i pollene istedet for bare tøys og tull? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tøys og tull? Prater du ikke Shampiansk? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tøys og tull? Prater du ikke Shampiansk? Dessverre ikke Da faller jeg liksom litt utafor pollen kan du si. Vil så gjerne bidra serru, kan du lære meg a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå