HerrGhost Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bare så det er sagt, hvis prison break spillet blir "Awesome", kan vi begynne å kalle Laland for Scofield. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Og beklager at jeg "lånte" en brødskive hos deg. Ble bare så sulten mens jeg satt der. Flott kjøkken btw. Jeg vil gjerne høre eventyrene dine Onkel Gunn. Eventyr? Jeg har ikke eventyr, bare mindre normale dager. ^_^ Endret 21. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og beklager at jeg "lånte" en brødskive hos deg. Ble bare så sulten mens jeg satt der. Flott kjøkken btw. Interessant at du skulle si akkurat det, da kjøkkenskapdørene ble malt nylig. Angående brødskiven; alt i orden! Gitt at du levner en hundre-lapp i postkassen min for arbeidet og tiden det tok meg å rydde opp smulene etter deg. For ikke å snakke om jordbærsyltetøyet du levnet midt på fjøla. <_< Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jorbærsyltetøyet var ikke min feil. Det var Thomas som absolutt måte ha noe søtt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Thomas? Hva har jeg sagt om guttebesøk? Du er for ung for slikt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvis jeg skal lage et språk, hvilket språk skal jeg ta inspirasjon fra? Jeg vet ikke om jeg gidder å bygge opp grammatikken fra bunnen av, så jeg lurer på om jeg tar utgangspunkt i det engelske språket, slik at det blir lettest å lære for flest folk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Men... men... Det var hans ide. Han ble så ivrig etter at jeg viste ham bildene av den skjønne frk. Shampoo. Ikke slå meg, jeg er for ung til å dø! Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hele poenget med å lage ett eget språk er at andre ikke skal forstå det! :o Og ja, Vaenas og jeg eide i HoN. Forresten RoR. Hva skjer med bok/sammendrag/utdrag/random ting i PM? Du begynner å bli noe mer en Slowpoke nå. Mon tro hva evolveringen er! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Thomas? Hva har jeg sagt om guttebesøk? Du er for ung for slikt. Han var under et vanvittig press. Og jeg er en sucker for suckerstøff. ._. Får høre hva den vanlige dagen din har gått ut på da Gunne-mann! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Ekte menn vet å ikke slå en kvinne. Nei har du sett, der var det midnatt gitt. God natt folkens http://www.youtube.com/watch?v=WFXhy4UPjFY Endret 21. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Heisann folkens, og god kveld Så hvordan har dagen vært idag da, gått greit? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vil da påstå det, takk som spør. Litt uggen i dag tidlig, men ellers fin. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ridder Gunn, hva skal vi diskutere i natt? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Error, hvis du ser litt bak i SO så kom jeg med løfte om å gi dere en smakebit som julegave. Får høre hva den vanlige dagen din har gått ut på da Gunne-mann! Vel, dagen startet med et brak da jeg plutselig ble revet bort fra drømmeverden så altfor tidlig. De to første timene ble tilbrakt i en nærmest narkoselik tilstand der jeg vandret hvileløst rundt, mens jeg prøvde å huske hvem jeg var og hvilket forundrelig univers det var jeg nå befandt meg i. Da plutselig slo det meg. Jeg er jo her. Og jeg er sulten. Derfor gjorde apostlenes hester vendereis og brakte meg til det salige kjøkkenet. Der ble jeg med et lamslått av den vidundrelige duften som hadde lagt seg som et teppe over kjøkkenet. Her far det egg og bacon på gang. fortsettelse følger... Edit: Jeg er åpen for forslag Snurre. Endret 21. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Error, hvis du ser litt bak i SO så kom jeg med løfte om å gi dere en smakebit som julegave. Ooh! Er bare å vente da :o Hvor langt har du egentlig kommet med boka? Og hvordan jobber du? Litt her og der, eller i kronologisk rekkefølge? Edit: Snurre, hva skal egentlig denne eventuelle diskusjons-tråden omhandle? Endret 21. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg er som sagt svært lite systematisk av meg, så jeg skriver for det meste litt her og litt der. Har ikke kommet langt i det hele tatt, det har stått stille lenge nå. Regner med at det jeg legger ut vil være det som er mest ferdig. Edit: Vil det være å foretrekke å få et utdrag fra begynnelsen av boka eller et stykke ut i den. Endret 21. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Error, hvis du ser litt bak i SO så kom jeg med løfte om å gi dere en smakebit som julegave. Jeg er som sagt svært lite systematisk av meg, så jeg skriver for det meste litt her og litt der. Edit: Vil det være å foretrekke å få et utdrag fra begynnelsen av boka eller et stykke ut i den. Mistenker at jeg har gått glipp av noe her. Angående spørsmålet i editen bryr jeg meg ikke nevneverdig så lenge utdraget "makes sense". Hvis det plutselig handler om masse ting vi ikke har kål på blir det jo litt rart. Edit: Og der var klokka halv ett gitt. Blir gøy å stå opp i morgen! Taghor arksje! Endret 21. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det var vel kanskje rett før du kom tilbake. Er ikke lenge siden i alle fall. Fint! Da kan jeg kanskje prøve å se om prologen er ferdig nok til desember da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Edit: Jeg er åpen for forslag Snurre. Lès denne artikkelen og kjør debatt @Error Vet ikke helt enda, men synes det er litt for få aktive tråder rundt selve spill-mekanikker, historie osv, blir mer generell diskusjon om "Epicness" osv. Jeg vurderte å lage en tråd ang. Achievements, om de virkelig bidrar til spille-opplevelsen eller om det er en falsk gulrot-på-stang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå