Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og beklager at jeg "lånte" en brødskive hos deg. Ble bare så sulten mens jeg satt der. Flott kjøkken btw.

 

Interessant at du skulle si akkurat det, da kjøkkenskapdørene ble malt nylig.

 

Angående brødskiven; alt i orden! Gitt at du levner en hundre-lapp i postkassen min for arbeidet og tiden det tok meg å rydde opp smulene etter deg.

For ikke å snakke om jordbærsyltetøyet du levnet midt på fjøla.

 

<_<

Lenke til kommentar

Error, hvis du ser litt bak i SO så kom jeg med løfte om å gi dere en smakebit som julegave.

 

Får høre hva den vanlige dagen din har gått ut på da Gunne-mann!

Vel, dagen startet med et brak da jeg plutselig ble revet bort fra drømmeverden så altfor tidlig. De to første timene ble tilbrakt i en nærmest narkoselik tilstand der jeg vandret hvileløst rundt, mens jeg prøvde å huske hvem jeg var og hvilket forundrelig univers det var jeg nå befandt meg i.

 

Da plutselig slo det meg. Jeg er jo her. Og jeg er sulten. Derfor gjorde apostlenes hester vendereis og brakte meg til det salige kjøkkenet. Der ble jeg med et lamslått av den vidundrelige duften som hadde lagt seg som et teppe over kjøkkenet. Her far det egg og bacon på gang.

 

fortsettelse følger...

 

Edit: Jeg er åpen for forslag Snurre.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Error, hvis du ser litt bak i SO så kom jeg med løfte om å gi dere en smakebit som julegave.

 

Ooh! Er bare å vente da :o

 

Hvor langt har du egentlig kommet med boka? Og hvordan jobber du? Litt her og der, eller i kronologisk rekkefølge?

 

Edit: Snurre, hva skal egentlig denne eventuelle diskusjons-tråden omhandle?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg er som sagt svært lite systematisk av meg, så jeg skriver for det meste litt her og litt der. Har ikke kommet langt i det hele tatt, det har stått stille lenge nå. Regner med at det jeg legger ut vil være det som er mest ferdig.

 

Edit: Vil det være å foretrekke å få et utdrag fra begynnelsen av boka eller et stykke ut i den.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Error, hvis du ser litt bak i SO så kom jeg med løfte om å gi dere en smakebit som julegave.

Jeg er som sagt svært lite systematisk av meg, så jeg skriver for det meste litt her og litt der.

 

Edit: Vil det være å foretrekke å få et utdrag fra begynnelsen av boka eller et stykke ut i den.

 

Mistenker at jeg har gått glipp av noe her.

 

Angående spørsmålet i editen bryr jeg meg ikke nevneverdig så lenge utdraget "makes sense". Hvis det plutselig handler om masse ting vi ikke har kål på blir det jo litt rart.

 

Edit: Og der var klokka halv ett gitt. Blir gøy å stå opp i morgen!

 

Taghor arksje!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Edit: Jeg er åpen for forslag Snurre.

 

Lès denne artikkelen og kjør debatt

 

 

@Error

 

Vet ikke helt enda, men synes det er litt for få aktive tråder rundt selve spill-mekanikker, historie osv, blir mer generell diskusjon om "Epicness" osv.

Jeg vurderte å lage en tråd ang. Achievements, om de virkelig bidrar til spille-opplevelsen eller om det er en falsk gulrot-på-stang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...