AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bergensere skriver sånn passe sært, Lallis. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sendte deg et PM, jeg, teletubbie. Jeg er meget takknemlig=) Neida, du er teletubbweeen vår du. Kan jeg kalle deg Tinky Winky? Jeg er Lala.. Du kan kalle meg Heinrich hvis du vil:3 Så kan du være Tom-Tom. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jo, det er en privat melding. Jeg bare synes et PM høres bedre ut. Et PM, PMet, PMer, PMene. Rent grammtisk, om man tar ordene forkortelsen faktisk beskriver skal det være en. Kjenner jeg ble lettet nå. Virkelig. Bergensere skriver sånn passe sært, Lallis. Jeg er ikke Lallis. Lallis er min bror. Capish? Neida, du er teletubbweeen vår du. Kan jeg kalle deg Tinky Winky? Jeg er Lala.. Du kan kalle meg Heinrich hvis du vil:3 Så kan du være Tom-Tom. Heinrich it is. Heinrich.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Tinky Winky controversy^___^ Endret 21. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Heinrich it is. Heinrich.. Tom-Tom! De trillende liefde stok van onheil is gebroken :C Og med med sier jeg godnatt:3 god natt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Å kjære vakre vene. Jeg.. jeg har ikke ord! Du er noe for deg selv, min kjære Heinrich Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg ler høyt inni meg hver gang du sier "kjære vakre vene" laland. Takk : D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg koser meg hver gang jeg leser signaturen din. Starter så realistisk, men den gang ei. Vi gjør det for hverandre! ^__^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Denne var god! Natta! (Jeg har webcam bilder av Shampis. Kjøpe? ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Google visste hvor mine post-it lapper var. EOD. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) BØ! Vart dok skræmt no? Titter litt innom for å se hva dere har gjort i dag? Selv har jeg vært i det kreative hjørnet i dag? Og der var det kaos kan du tro. Sitter igjen her med blå/gul/grønn/rød-fargede hender og klær. @AltF4: Det trengs ikke. Jeg har nok bilder av den godeste ShampooMacTavish i det hemmelige alteret mitt. Endret 21. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg vurderer seriøst å lage mitt eget språk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Ikke ta det personlig, RoR, men jeg legger meg just nå. Skulle gjerne hørt om dine elleville eventyr for dagen.. det får bli en annen gang! God natt! =) Edit: Shampoo: Laland=Gud, er=shobbidu, stor=iaweryh Den første setningen blir Gud shobbidu iaweryh. Awesome. Edit2: for de litt trege, det blir altså Laland er stor. Endret 21. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bare vær sånn du Laland! Jeg kommer til å hjemsøke drømmene dine i natt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Denne var god! Natta! (Jeg har webcam bilder av Shampis. Kjøpe? ) Jeg har høy kvalitetsbilder, kjøpe? Disclaimer: Skade på snoppen forårsaket uautorisert bruk av bildet, vil ikke gi erstatning. Btw. Jeg og Error, eide noen folk i HoN nå, hohoho jeg ble udødelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gud shobbidu iaweryh! Gud shobbidu iaweryh! Gud shobbidu iaweryh! God=Tahgor, natt=arksje Taghor arksje! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 *Skvetter til* Men for f... Rider, du vet du må ha pose på hodet når du stikker frem ansiktet ditt på slikt et nært hold Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg vil gjerne høre eventyrene dine Onkel Gunn. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Beklager! Jeg fant ingen ledige poser utenfor huset ditt, også var det kaldt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 *Åpner en glippe i persiennene for å kikke ut* :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå