ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du gjør ikke det, nei? Da foreslår jeg at du stemmer på noe annet. artéT, for eksempel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da er du bare litt etel å lit gilråd Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når du installerer linux, må du da formatere eller kan du bare overskrive operatisystemet? Uten og ødelegge filene såklart. OSX 10.3.9 - Linux. Come on! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror ikke homofile er så hårsåre som dere er redd for, men er ikke noe galt med respektering heller I guess Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nordisk server eller potens... Forumets beste tråd hittil. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mandag: (NSFW) Tirsdag: Onsdag: (NSFW) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Neida, spøker masse med homofili jeg. Men til gjengjeld finnes det mange flere vitser som diskriminerer dumme, heterofile svensker og blondiner. Jeg og en venn lærte noen tyskere på en CS:S server at homo (uttales "hommo") betyr "lykke til" i Norge, og at det regnes som en fornærmelse å ikke si det før en kamp. Morsomt når vi fikk alle sammen til å skrike ut "HOMMO!" før en runde startet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tirsdag var best:D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tirsdag var best:D Zealuu er enig med deg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Wooh! Dette sidetallet er et anagram for 1337! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tirsdag var best:D Hva skjedde med 1+ knappen? Den hadde jeg brukt nå Vel du får den skriftlig: 1+ God natt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når du installerer linux, må du da formatere eller kan du bare overskrive operatisystemet? Uten og ødelegge filene såklart. OSX 10.3.9 - Linux. Come on! Hvis distribusjonen kommer med en omfattende installasjonssekvens, kan du bruke den til å lage en egen partisjon til det nye operativsystemet og ha begge samtidig. Bootloaderen lar deg så velge hvilket du vil starte når du skrur på maskinen. Jeg ville ikke ha prøvd å "overskrive" noe som helst. Formater eller lag en ny partisjon på forhånd hvis du absolutt skal bruke GNU/Linux og ikke vet om distribusjonen din lar deg gjøre det under installasjon. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tirsdag var best:DZealuu er enig med deg. Næmmen... anyways, det må være blandt de beste SG'ene du har postet her, ever o_o moar? Wooh! Dette sidetallet er et anagram for 1337! Jeg reagerte på det samme! Skal vi bake boller sammen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nå skal tubbie og jeg bake boller! :3 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Slenger meg på denne; tirsdag var best Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Bra du er med på planen min Laland, men tubbie? Det ligner svært på ordet tubby syns jeg ):U Folket vil ha mer av tirsdagspiken! Er det mer og få? Nvm, jeg er fornøyd:3 Endret 21. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sendte deg et PM, jeg, teletubbie. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gratulerer til Atsjonas som har akkurat 5000 poster i denne tråden Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bra du er med på planen min Laland, men tubbie? Det ligner svært på ordet tubby syns jeg ):U Neida, du er teletubbweeen vår du. Kan jeg kalle deg Tinky Winky? Jeg er Lala.. Sendte deg et PM, jeg, teletubbie. Livredd for å prøve å rette på deg, men er det ikke "en"? ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jo, det er en privat melding. Jeg bare synes et PM høres bedre ut. Et PM, PMet, PMer, PMene. Rent grammtisk, om man tar ordene forkortelsen faktisk beskriver skal det være en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå