Error Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) @HCG: Det er bare å printe dem ut og legge dem på bakken, og så er du glad for resten av uka! Endret 21. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når vi snakker rumpe. Jeg så ei chick på skolen idag med noen skinnende, svarte latextights eller hva det nå enn er. I was like Jeg har en av de og Ekke du... en dude? Helt retarded formulert. Jeg mente at jeg har en et par slike jenter på min skole også... Unnskyldninger, unnskyldninger og atter unnnskyldninger., Vi vet at du har en hemmelig stash med svarte latextights bakerst i skapet ditt nå. Sikker på at du også ikke skal komme deg ut av det skapet? Det er trangt der inne har jeg hørt.. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Tja, jeg kan vere der lenge! Bare jeg ikke får besøk av en viss latex forkjemper fra pulp fiction EDIT: Når du installerer linux, må du da formatere eller kan du bare overskrive operatisystemet? Uten og ødelegge filene såklart. OSX 10.3.9 - Linux. Endret 21. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kan ikke dere slutte med sånne homse-vitser og bare akseptere folk for hvem de er? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Er du homo eller? Ikke seriøst ment Uansett, skal jeg fyre opp et eller annet spill nå og spille til klokken elleve, eller burde jeg rett og slett gå og lgge meg? Edit: Jeg synes også vi burde få opp en ny poll snart. Lenge siden sist! Endret 21. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er du homo eller? Ikke seriøst ment Uansett, skal jeg fyre opp et eller annet spill nå og spille til klokken elleve, eller burde jeg rett og slett gå og lgge meg? Edit: Jeg synes også vi burde få opp en ny poll snart. Lenge siden sist! Ja? Noe galt i det? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Go on... Helt retarded formulert. Jeg mente at jeg har en et par slike jenter på min skole også... Ah, nei daså xD Det er virkelig en glede å se disse småpikene traske bortover. Det er nesten så jeg detter ut av samtalene med folka rundt meg, jeg blir helt paralysert:3 Kan ikke dere slutte med sånne homse-vitser og bare akseptere folk for hvem de er? funneh? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Edit: Jeg synes også vi burde få opp en ny poll snart. Lenge siden sist! Done. @tubbie: Nei, det er ikke noe morsomt med slike diskriminerende vitser. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Shampoo er i det kreative hjørnet :o Må si at det var en virkelig dyp poll! Min stemme er gitt, og den gikk selvfølgelig til "Suvlak " Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 For all del, jeg har ikke noe imot homofile. Men greit, jeg skal slutte å komme med sleivsparkene mine mot homofile. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg nekter og stemme om ikke "tetra fra Eon" er et alternativ! Endret 21. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Se nærmere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg fikset leifen din, Bamse :3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det var ingen leif. Sjekk ut artéT. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) @tubbie: Nei, det er ikke noe morsomt med slike diskriminerende vitser. Alt er morsomt... Jeg stemte forresten ARTÉT!. Det var skrevet i caps^^ Endret 21. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er ikke homfil da. Men er forøvrig enig med Shampoo. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Uhm, jeg tullet. Tror jeg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg finnner fortsatt ikke tetra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå