Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Når vi snakker rumpe. Jeg så ei chick på skolen idag med noen skinnende, svarte latextights eller hva det nå enn er. I was like

Jeg har en av de og :D

Ekke du... en dude?

Helt retarded formulert. Jeg mente at jeg har en et par slike jenter på min skole også...

 

Unnskyldninger, unnskyldninger og atter unnnskyldninger.,

 

Vi vet at du har en hemmelig stash med svarte latextights bakerst i skapet ditt nå.

Sikker på at du også ikke skal komme deg ut av det skapet? Det er trangt der inne har jeg hørt..

Lenke til kommentar

Tja, jeg kan vere der lenge! Bare jeg ikke får besøk av en viss latex forkjemper fra pulp fiction :p

 

EDIT: Når du installerer linux, må du da formatere eller kan du bare overskrive operatisystemet? Uten og ødelegge filene såklart.

OSX 10.3.9 - Linux.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Er du homo eller? :huh:

 

 

Ikke seriøst ment

 

 

Uansett, skal jeg fyre opp et eller annet spill nå og spille til klokken elleve, eller burde jeg rett og slett gå og lgge meg?

 

Edit: Jeg synes også vi burde få opp en ny poll snart. Lenge siden sist!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Go on...

;)

 

 

Helt retarded formulert. Jeg mente at jeg har en et par slike jenter på min skole også...

Ah, nei daså xD

Det er virkelig en glede å se disse småpikene traske bortover. Det er nesten så jeg detter ut av samtalene med folka rundt meg, jeg blir helt paralysert:3

 

Kan ikke dere slutte med sånne homse-vitser og bare akseptere folk for hvem de er?

funneh?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...