Laland Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg ser din 'hvem faen' og briljerer deg med en rykteprater. http://www.youtube.com/watch?v=kuEekk_7Y8Y Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ellers har det vært den tilfeldige rumpe her og der, men ingen som virkelig har satt merke i meg som ukas pupper. Når vi snakker rumpe. Jeg så ei chick på skolen idag med noen skinnende, svarte latextights eller hva det nå enn er. I was like: Få høre! Hadde starta med å tørke meg etter å ha dusja, da det ringte (bare en selger). På veien tilbake til baderommet tok jeg et lite hopp over dørkarmen eller hva den heter, og endte opp med å blant annet sparke av toalettsetet da jeg sklei. Hadde nettopp skrevet en del med utlendinger, så var vel kanskje derfor jeg var mer sånn pesende "oh fuck, oh god" etc. Har bare litt vondt i halebeinet nå. Humrer litt over det fortsatt... Go on... Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg skal dra på ferie til Malaga i Spania den 26 Desember :o Win! Edit: Angående PS3, jeg skulle ønske jeg hadde en nå... http://www.spillverket.no/artikler/demons_souls/72508/2 Endret 21. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Det vi alle har lurt på i alle år har nå skjedd. Hva skjer hvis en PS3 Slim blir slengt inn i en Sony Braiva TV med en katapult? http://www.youtube.com/watch?v=DxOmWkDvPPo& Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ellers har det vært den tilfeldige rumpe her og der, men ingen som virkelig har satt merke i meg som ukas pupper. Når vi snakker rumpe. Jeg så ei chick på skolen idag med noen skinnende, svarte latextights eller hva det nå enn er. I was like Jeg har en av de og Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Når vi snakker rumpe. Jeg så ei chick på skolen idag med noen skinnende, svarte latextights eller hva det nå enn er. I was like Jeg har en av de og Ekke du... en dude? Endret 21. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje han er lærhomse? Det er jo skikkelig hawt.. (Nå blir jeg stemplet som homofil her de neste par årene) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Her er soundtracket! Nja, jeg er mer glad i de gutta som går i litt mer vanlige klær men som bruker bleier og slikt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje han er lærhomse? Det er jo skikkelig hawt.. (Nå blir jeg stemplet som homofil her de neste par årene) Ekke du... en jente? *ninja* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hadde nettopp skrevet en del med utlendinger, så var vel kanskje derfor jeg var mer sånn pesende "oh fuck, oh god" etc. Har bare litt vondt i halebeinet nå. Humrer litt over det fortsatt... Go on... Endret 21. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje han er lærhomse? Det er jo skikkelig hawt.. (Nå blir jeg stemplet som homofil her de neste par årene) Ekke du... en jente? *ninja* Sikker på at du vil finne ut? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Laland vet tydeligvis ikke helt hva han skal svare. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Laland var fraværende fra sin PC. Vanligvis ville jeg booket et hotellrom nå, men stiller meg litt på sidelinjen foreløpig. Magefølelsen ber meg la det ligge.. I verste tilfelle taper jeg en konkurranse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Laland vet tydeligvis ikke helt hva han skal svare. Derfor jeg elsker nicket mitt. Folk blir så fordømt usikre på hvilket kjønn jeg egentlig er.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Laland var fraværende fra sin PC. Vanligvis ville jeg booket et hotellrom nå, men stiller meg litt på sidelinjen foreløpig. Magefølelsen ber meg la det ligge.. I verste tilfelle taper jeg en konkurranse! Dont do it Laland! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 En viss konkurranse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 In other news: Jeg liker nye albumet til The Prodigy, Invaders must die. Ikke den type musikk jeg normalt sett hører på, men dette likte jeg.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 I any case. I CAN HAS CHOCO POPS Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Satser på å finne to sånne: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 21. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Når vi snakker rumpe. Jeg så ei chick på skolen idag med noen skinnende, svarte latextights eller hva det nå enn er. I was like Jeg har en av de og Ekke du... en dude? Helt retarded formulert. Jeg mente at jeg har en et par slike jenter på min skole også... Endret 21. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå