Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Styr vekk ifra kaffe, det gir deg gule tenner og "kaffeånde." Mange barn skyr den slags som pesten. Gå over til Pepsi Max. (kanskje ikke så voksent) Du får både hvite tenner og sterke muskler av det.

 

Kaffe er godt, Pepsi smaker mig. Førstnevnte har også langt flere positive effekter enn sistnevnte, og, vel, I hate to be the one to break this to you, men ... Det er nokså vanlig å bedrive forskjellige former for munnhygiene to ganger for dagen, selv om du aldri gjør det.

 

Ut og kjøpe Brutal Legend som trøstepremie til Eplefe snart. 8D

Lenke til kommentar

Jippi. Endelig fått somla meg til å kjøpe månedkort til bussen. Gikk også på et impulskjøp av en billig drittsoftgun. Lett det dummeste jeg har gjort på uker, men det er jo tross alt morsomt å se småsøsken løpe for livet. Blir større saker til neste lønning forhåpentligvis. I dag skal jeg heller ikke trene så når jeg kommer hjem nå er det COD4 for alle penga. Jeg fant nemlig ikke Brutal Legend i noen av de fire butikkene jeg sjekket ut.

 

Apropos sjekking så har jeg sett mange bra sett med pupper i det siste. Skulle tro det var høysesong for jenter her i området å spontant spawne store og deilige pupper. Pupper. Først var det hu på treningsstudioet i går (studioet har utsikt over en svømmehall) som hadde en like slank og fin kropp som en geopard, men med noen enorme meloner. Ikke bare var de enorme, men de så rimelig faste ut der hun plasket rundt i vannet iført bikini. Det som derimot gjorde det hele komplett var at hun var liten. Nei, ikke pedobear-liten, men liten i størrelse. Sikkert mellom 160-70cm høy. Ble mye sykling ved vinduet den treningsøkta gitt.

 

I dag har det også vært en god del jenter og damer med enorme pupper, og ingen av dem har visst noen problemer med å gå rundt med åpent bryst nå midt i kalde oktober, og det ser jeg på som en invitasjon til titting (pun intended). Om de ikke vil bli sett på så kan de kle på seg mer. Jeg er bare en dødelig gutt. Ellers har det vært den tilfeldige rumpe her og der, men ingen som virkelig har satt merke i meg som ukas pupper.

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Få høre!

Hadde starta med å tørke meg etter å ha dusja, da det ringte (bare en selger). På veien tilbake til baderommet tok jeg et lite hopp over dørkarmen eller hva den heter, og endte opp med å blant annet sparke av toalettsetet da jeg sklei. Hadde nettopp skrevet en del med utlendinger, så var vel kanskje derfor jeg var mer sånn pesende "oh fuck, oh god" (engelsk istedet for norsk) etc.

 

Har bare litt vondt i halebeinet nå. Humrer litt over det fortsatt...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...