Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Skal enten skrive et Kåseri eller et Essay. Navn og identitet, for eks hvilken måte et navn preger oss gjennom livet, både hos deg selv og blant venner. Har så mange tanker om det, men det er bare så vanskelig å få det ned på tastaturet :p

 

edit: for eksempel, si jeg heter stein, og du kjenner også en person som heter stein. Stein'n du kjenner er en skikkelig drittsekk, når du får vite at en person heter stein så tenker du kanskje på drittsekken stein, og prøver da å sammeligne disse to.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe... lekte med lego i dag. "Programmerte og fikk poeng. Vi slo den andre klassen. Teknisk lego er ikke så awesome som det høres ut. Bedre med "vanlig" lego uten strøm og batteri. <_<

Nå er gulldagene snart over, skal se film i morgen, men må løpe 1,3 mil i morgen, grus og oppoverbakke. Da kommer mine venner astma og overpronasjon fram.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Styr vekk ifra kaffe, det gir deg gule tenner og "kaffeånde." Mange barn skyr den slags som pesten. Gå over til Pepsi Max. (kanskje ikke så voksent) Du får både hvite tenner og sterke muskler av det.

 

EDIT:Pepsi Max muskler

Min teori er at om du ikke trener blir du ikke en bolemann som han der, men du vil få den perfekte kropp. psh, kaffe...

 

 

Mine kilder er svært langt ifra sikre, men for all del drikk noe annet enn kaffe

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...