Haunts Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Skal enten skrive et Kåseri eller et Essay. Navn og identitet, for eks hvilken måte et navn preger oss gjennom livet, både hos deg selv og blant venner. Har så mange tanker om det, men det er bare så vanskelig å få det ned på tastaturet edit: for eksempel, si jeg heter stein, og du kjenner også en person som heter stein. Stein'n du kjenner er en skikkelig drittsekk, når du får vite at en person heter stein så tenker du kanskje på drittsekken stein, og prøver da å sammeligne disse to. Endret 21. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Ah skjønner. Akkurat som at man forventer at en som heter mohammed, achmed osv. er muslim. Edit: Virker jo som du har mange gode ideer allerede. Som å skrive om fordommer vi forbinder med noen navn. Endret 21. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hehe, ja nettopp. Når du nevner typ østen navn så kom jeg på noe annet, at mange ser på de fleste utlendiger som terrorister (ikke alle, but you get the point). Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Ja navnet ditt forteller ofte mye om hvor du kommer fra, og kulturen dine foreldre har oppdratt deg i. Edit: Men ditt eget navn sier vel minst like mye om dine foreldre som deg. Endret 21. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg opplever at folk kommer bort til meg på gaten og spør "OMG. Er du EPLEFE?!" og svarer ja. Trekke link mellom onlinepersonlighet/navn-identitet? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Den er ikke dum. *skriver ned* Men morsomt at du er såpass kjent at folk stopper deg på gata og spør om det Hadde nok gjort det samme.. Endret 21. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 "Såpass kjent", faktisk. Haha. Joda. Famous on the internets ogsåvidere. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hadde blitt ganske så forbauset hvis noen hadde stoppa meg randomly på gata og spurt om jeg var Leaf. Men det kommer jo ikke til å skje, for ingen har sett ansiktet mitt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg blir ikke overrasket et sekund dersom noen på gaten kjenner igjen mitt velkjente fjes og spør meg om jeg er Shampoo. For så å be om autografen, og gi meg et spill i offergave. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Der har du grunnen til at jeg ikke viser frem mitt ansikt. Spill har jeg nok av, og presset fra fansen hadde nok tatt knekken på meg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Woot tshirt? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Gratulerer Atsjonas Jeg skulle egentlig ha stått opp klokken åtte og begynt å gjøre lekser, men det er ikke lett når man forsover seg Ja ja, da får jeg gjør dem nå istedenfor! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg må lage egentreningsopplegget mitt, jeg må kle på meg, jeg må pakke, jeg må oppom jobben før jobb (eller blir det ikke noe av det i dag heller?), og jeg må på jobb. Så kan jeg dra hjem til Zealuu og spille Brütal Legend. HAN KJØPER DET NEMLIG TIL MEG I DAG. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 http://www.chorewars.com/ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hm.. Trodde Jonas var 16 jeg Men nå er han det så... Grattis!!! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 *phew* Endelig ferdig med skrivedagen. Nå er det straka vegen til oslo og Høstsonaten Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 This. is. Jonas'. Day. Have fun with it. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hehe... lekte med lego i dag. "Programmerte og fikk poeng. Vi slo den andre klassen. Teknisk lego er ikke så awesome som det høres ut. Bedre med "vanlig" lego uten strøm og batteri. <_< Nå er gulldagene snart over, skal se film i morgen, men må løpe 1,3 mil i morgen, grus og oppoverbakke. Da kommer mine venner astma og overpronasjon fram. Endret 21. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ah, hjemme fra jobb, en bøtte med kaffe på pulten og slutten på Brütal Legend skues i horisonten. Jeg elsker onsdager. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Styr vekk ifra kaffe, det gir deg gule tenner og "kaffeånde." Mange barn skyr den slags som pesten. Gå over til Pepsi Max. (kanskje ikke så voksent) Du får både hvite tenner og sterke muskler av det. EDIT:Pepsi Max muskler Min teori er at om du ikke trener blir du ikke en bolemann som han der, men du vil få den perfekte kropp. psh, kaffe... Mine kilder er svært langt ifra sikre, men for all del drikk noe annet enn kaffe Endret 21. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå